Університет банківської справи залучає до читання лекцій і цікавих практичних курсів гостьових лекторів - фахівців фінансово-кредитної сфери.
Що це дає студентам? Розуміння потреб бізнесу і те, як саме застосовувати теоретичні знання на практиці. Це підвищує рівень компетентності здобувачів освіти і їхні конкурентні переваги. А лектори можуть поділитися своїми знаннями і досвідом - адже в них вже відмінно відбалансовані отримані теоретичні знання з випробуванням цих знань “у полях”.
В рамках такої співпраці директор департаменту маркетингу Кредобанку Андрій Мельник 23 листопада читав он-лайн лекцію для студентів “Створюємо бізнес моделі".
Про що ж розповів фахівець?
У лекції йшлося про канву бізнес моделі (сегментація клієнтів, ціннісна пропозиція, канали, відносини з клієнтами, потоки доходів, ключові ресурси, ключові види діяльності, ключові партнерства, структура витрат, потоки доходів). Також розглянули шаблони бізнес моделей, методи розробки бізнес моделей. Зупинився фахівець і на тім, як зробити оцінку середовища і бізнес моделі та на процесі її розробки.
Як зазначила куратор проекту завідувач кафедри менеджменту та соціального забезпечення Наталія Шегинська, це перші лекції такого плану і в Університеті й надалі залучатимуть Андрія для викладання в рамках курсу “Маркетинг”.