• 12304074_1271279002897551_6047473820448846460_o.jpg
  • Assoc_ 193.JPG
  • divchata.jpg
  • lidvnzubs.jpg
  • lviv_inst_ubs.jpg
  • _MG_0169.jpg

Пропозиції роботи

Кужій Любов Михайлівна - завідувач практики, каб. 3-207,

E:Mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   

Чекаю резюме від студентів всіх форм навчання, всіх спеціальностей, всіх курсів.

Пропозиції роботи бувають різні - від тимчасового приробітку студентам першого курсу до пропозиції реального працевлаштування для студентів старших курсів. До зустрічі!

Запрошуємо студентів та випускників на

Ярмарок працевлаштування,

який відбудеться

15 листопада 2017 рокуо 13-15, ауд. 3-223.

На Ярмарку Ви зможете знайти:

  • базу проходження практики;
  • своє перше робоче місце (навіть якщо не маєте досвіду роботи);
  •  можливість кар’єрного росту – нову роботу;
  • тимчасову роботу (для студентів молодших курсів)

Приходьте  з  резюме!

 

ГАРЯЧІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРАЦЕДАВЦІВ – УЧАСНИКІВ ЯРМАРКУ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

ПАТ «Ідея Банк» запрошує подати резюме на посаду

  1. Аналітика відділу підтримки продажу (головний офіс банку, м. Львів)

Вимоги до кандидата:

  • Повна вища економічна освіта (бажана спеціальність: економічна, фізико-математична або математично-інформаційна)
  • Бажаний досвід роботи в аналітичних підрозділах (бажано в банківських установах)
  • Впевнений користувач ПК, знання MS Exel, ACCESS, SQLServer

Особисті якості:

  • Цілеспрямованість
  • Здатність швидко навчатись
  • Орієнтованість на результат
  • Вміння працювати в команді

Основні обов'язки:

  • Аналіз інформації про рівень продаж банківських продуктів
  • Аналіз звітів продаж мережі відділень
  • Аналіз виконання плану продаж
  • Аналіз ефективності роботи мережі Банку в розрізі відділень
  • Формування баз даних та подальше їх опрацювання
  • Підготовка презентацій
  1. Aналітика відділу супроводу продажу: (головний офіс банку, м. Львів)

Вимоги до кандидата:

  • освіта вища (технічна, математична, економічна);
  • знання SQL (написання на редагування запитів);
  • знання SQL Report (створення та редагування звітів);
  • впевнений користувач Excel, Access;
  • аналітичні здібності;
  • вміння працювати із значним об'ємом інформації.

Обов’язки:

  • формування щоденної звітності з продаж продуктів;
  • розрахунок ефективності роботи працівників;
  • розрахунок ефективності точки продажу (відділення);
  • консолідація управлінських звітів отриманих з мережі.
  1. Спеціаліст з обслуговування клієнтів, м. Львів.

Вимоги докандидатів:

  • вища освіта (економіка, фінанси, банківська справа);
  • досвід роботи в банку не менше 1-го року;
  • ПК на рівні досвідченого користувача;
  • навики продаж та ведення переговорів.

Особисті якості:

  • пунктуальність, точність, уважність
  • здатність швидко навчатись
  • комунікабельність, вміння спілкуватись з клієнтами та колегами по роботі;
  • орієнтація на постійний розвиток

Обов’язки:

  • оформлення готівкових кредитів, депозитів, поточних та карткових рахунків, як фізичним так і юридичним особам
  • залучення клієнтів — фізичних та юридичних осіб на обслуговування у відділенні
  • робота з плановими показниками
  • робота з існуючою базою клієнтів та з вхідним потоком
  • консультування клієнтів
  1. Молодший спеціаліст управління кредитної політики та моделювання Департаменту управління ризиками (головний офіс банку, м. Львів)

Вимоги до кандидата:

  • вища освіта (технічна, економічна або математична)
  • досвід роботи не обов'язковий
  • впевнений користувач ПК, знання Excel, Word, Access
  • базові знання SQL.

Особисті якості:

  • цілеспрямованість
  • здатність швидко навчатись
  • пунктуальність, точність, уважність
  • комунікативність
  • аналітичне мислення

Основні обов'язки:

  • написання внутрішніх нормативних документів(протоколів)
  • виконання налаштувань в програмі прийняття рішень
  • аналітична робота на базі доступних даних
  1. Cпеціаліста з касової роботи в м. Львів

Основні вимоги до кандидата:

  • вища освіта (економіка, фінанси, банківська справа, менеджмент);
  • ПК на рівні впевненого користувача;
  • банківській стаж від 1 року або мінімум 0,5 року на касі банку;
  • відповідальність, уважність, ввічливість;

Основні обов’язки:

  • приймання вкладів (депозитів) від юридичних і фізичних осіб;
  • надання консультаційних та інформаційних послуг щодо банківських операцій;
  • здійснення валюто-обмінних операцій і разових платежів;
  • відправлення та одержання переказів по таких системах: Western Union, Money Gram, Anelik, Contact, Migom, Unistream, Privat Money;
  • операції з купівлі-продажу банківськими металами;
  • перевірка платіжності грошових засобів;
  • формування касових документів для зберігання відповідно до існуючих нормативних документів Банку;
  • залучення клієнтів.


                    

Відкритий набір у першу групу «Школи Банкірів» Банку Львів»

Разом з новим  акціонером зі Швейцарії, наш банк  запроваджує нову стратегію розвитку в Західному регіоні. Ми готові навчати молодих, талановитих та цілеспрямованих людей, які люблять свою країну, своє місто та хочуть внести свій внесок, займаючись улюбленою справою.

Робота в банку  надає можливості для професійного та особистого розвитку та може бути дійсно захоплюючою. Приходь та переконайся.

Наша Програма навчання повністю підготує тебе до роботи в банку. Ти познайомишся з принципами та цінностями Банку «Львів», отримаєш всі необхідні теоретичні знання.  Більше того,  за підтримкою власного куратора, ти зможеш особисто обслуговувати клієнтів, вести переговори, побачиш як працюють наші відділення зсередини.

В нашій команді кожен розуміє свою роль,  відкрито  висловлює свою думку та відчуває свій внесок.  В дружній атмосфері ми розвиваємось, працюємо та отримуємо задоволення від роботи.

Ми пропонуємо:

  • Програму навчання з міжнародними тренерами в нашій Школі банкірів
  • Цікаву та активну роботу в європейському банку
  • Гідну заробітну платню
  • Можливість кар’єрного зростання
  • Стабільність, підтверджену 27-річною історією існування банку
  • Командний дух та корпоративну культуру
  • Принципи справедливого підходу, чесність та відкритість

Ми чекаємо від Вас:

  • Бажання вчитись та розвиватись
  • Бажання працювати
  • Відповідальність та організованість
  • Комунікативні навички
  • Здатність мислити креативно та неординарно
  • Чесніть та відкритість

Кого ми шукаємо:

  • Студенти, випускники ВНЗ
  • Спеціалісти з небанківським досвідом роботи
  • Спеціалісти з банківським досвідом роботи

Етапи набору та навчання:

Етап 1. Резюме

Інформація про навички та інтереси

Етап 2. Телефонне інтерв’ю

Ми спілкуємось з усіма раніше відібраними кандидатами та дізнаємось більше про Вас та Вашу мотивацію працювати у Банку Львів.

Етап 3. Тестування.

Це математичні та логічні задачі. Тестування дозволяє оцінити ваші здібності до логічного мислення. Загальний час на проходження тесту – 40 хвилин.

Етап 4. Робота в команді

Кандидати, які успішно пройшли тестування,запрошуються на інтерв’ю в групі. В процесі інтерв’ю вирішуються практичні кейси. Це дозволить нам оцінити ваші комунікативні звички та здатність відстоювати свою точку зору.

Етап 5. Персональна співбесіда

На персональній співбесіді ми хочемо дізнатись які у Вас очікування та відповісти на Ваші питання. Будьте собою, відповідайте максимально чесно та відкрито.

Етап 6. Навчання в Школі банкірів

Програма включає в себе інтенсивне навчання, яке складається з теоретичних та практичних блоків, які дозволять Вам побачити роботу Банку зсередини та отримати необхідні знання та навички. Протягом всього періоду навчання учасникам виплачується стипендія.

Етап 7. Практика на відділеннях Банку Львів

Прийом на роботу та наступне стажування під наглядом куратора протягом 3 місяців.

Давайте напишемо нашу історію Успіху разом.

Дух компанії – енергія бізнесу!

 

 

ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» запрошує взяти участь в конкурсі на вакансію:

Менеджер з розвитку Малого та Середнього Бізнесу Західного Роздрібного Регіонального Центру

Функціональні обов’язки:

  • Виконання індивідуальних планів продажів;
  • Пошук і залучення клієнтів (МСБ);
  • Організація і проведення переговорів;
  • Супровід діючих клієнтів;
  • Крос-продажі;
  • Організація і проведення презентацій нових продуктів банку і їх основних конкурентних переваг.

Вимоги:

  • Вища освіта (спеціаліст, магістр);
  • Загальний досвід роботи в банківській системі не менше 1-го року (можливість працевлаштуваення для студентів);
  • Досвід роботи з клієнтами МСБ;
  • Вільне володіння українською та російською мовами.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • Фіксовану ринкову заробітну плату, премію за результатами роботи;
  • Соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • Можливість професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання;
  • Дружний колектив професіоналів.

ПАТ "Укрсоцбанк"

1. Касир на відділення ПАТ "Укрсоцбанк"

2. Спеціаліст з операційно-касової роботи на відділення ПАТ "Альфа-Банк"

3. Польовий менеджер на залучення юридичних осіб ПАТ "Альфа-Банк"

 

КОМПАНІЯ  "KPMG"

A leading Transfer Pricing practice is searching for a bright graduate to fill the position of Transfer Pricing Intern in Tax & Legal department

If you are interested to work for one of the world’s biggest consultancy firms, meet large multinational enterprises as your clients, travel to foreign jurisdictions, broaden your knowledge and meet great people, this position is for you. We offer a challenging and exciting work in a friendly and dynamic environment and countless opportunities to discover your potential

Transfer Pricing Intern will be responsible for work on engagements, information gathering and basic project support. Transfer Pricing Intern will report to Senior Consultant/Transfer Pricing Manager

Main responsibilities

You will work full time in a team under the supervision of a Senior Consultant/Manager

Initially you will mainly focus on analytical work, including analysis of the applicable legislation, information gathering, benchmarking studies and preparation of reports. Based on the experience you will have acquired, you will gradually take more overall responsibility on the client engagements

Successful candidate's

The candidate for this position should meet the following requirements:

  • university Degree in Law, Economics or Taxation (or a last-year student)
  • fluent spoken and written English command
  • basic knowledge of accounting/taxation/jurisprudence will be a plus
  • result-oriented and a real team player
  • strong communication skills
  • eager to respond to new challenges
  • an analytical mindset
  • keen to work in a project based working environment
  • goal-focused and with high career aspirations

We offer

  • Challenging assignments
  • Career development opportunities

Work in a friendly international environment

Компанія ТОВ «Мікрокредитний центр БМ»

Кредитні консультанти

Вимоги:

  • вища або незакінчена вища освіта;
  • вік 18 – 50 р;
  • бажано досвід роботи в кредитній сфері (можливо без досвіду, 1 неділя стажування);
  • грамотна мова;
  • уважність, точність та охайність в роботі;
  • презентабельний зовнішній вигляд.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування;
  • графік роботи 9:00-18:00 з пн-пт, сб-нд (вихідні дні);
  • нормований/ненормований робочий день;
  • навчання, розвиток, кар’єрний ріст;
  • ЗП = ставка+бонуси.

Обов’язки:

  • активне залучення і консультація клієнтів;
  • оформлення кредитних заявок;
  • формування кредитного договору;
  • інформування клієнтів з питань, пов’язаних з оформленням і виплатою кредиту;
  • контроль своєчасних погашень по кредиту.

 

STUDLAVA

Усі переконують: “Потрібно шукати можливості та досвід”. Навіщо це робити, якщо у Тебе є STUDLAVA.COM. 

Що це? Платформа для ефективної комунікації студентів і роботодавців, яка показує: навчання та роботу можна й потрібно поєднувати.

Вони допомагають в пошуку першого досвіду для студента, розповідають про стажування та надихають не боятись спробувати власні сили.

Разом ми навчимось поєднувати навчання та роботу, щоб отримати неповторний досвід.

З нами Ти:

- розкриваєш кар’єрні горизонти;
- покращуєш навики;
- стаєш незалежним.

Брати гроші в батьків на навчання й розваги вже не модно, коли у Тебе є STUDLAVA. До речі, заходь на STUDLAVA.COM, щоб дізнаватись усі вакансії. Ти ж знаєш, їх тут найбільше для студентів, в цьому наша особливість.

Отримаймо досвід разом.

 

 

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (03.11.2017)

У відділення №10  ПуАТ «КБ «Акордбанк», яке знаходиться за адресою: м.Львів, вул.Степана Бандери, 19, терміново потрібно касира із швидкою перспективою перейти на економіста.

Контактний телефон  - 093-99-11-607

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (03.11.2017)

У відділення ПАТ «УНІВЕРСАЛ БАНК», яке знаходиться на проспекті Шевченка, потрібно менеджера з підтримки продуктів роздрібного бізнесу.

Досвід роботи – не обовязковий.

Контактний телефон  - 098-131-60-87

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (06.10.2017)

Майбутньому співробітнику

ПРИВАТБАНК

Приєднюйтесь

до нашої команди

Шукаємо мененджера для роботи з корпоративними клієнтами в команду одного з найкращих відділень ПриватБанку в центрі Львова. Дохід від 9000 грн. Дружній колектив, цікаві клієнти та кар’єрне зростання для ініціативних та наполегливих молодих людей.

ВИМОГИ: енергійний, цілеспрямований, комунікабельний, бажаючий карєрного росту, працьовитий.

ОСВІТА: Вища, або незакінчена вища, середня спеціальна.

Якщо ти такий (така) чекаю на співбесіду

Володимир +380677759047

У відділення ПАТ «УНІВЕРСАЛ БАНК», яке знаходиться на проспекті Шевченка, потрібно менеджера з підтримки продуктів роздрібного бізнесу. Досвід роботи – не обовязковий. Контактний телефон  - 098-131-60-87

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (26.09.2017)

Друзі, у Вас є чудова можливість розпочати свою кар’єру

в  ПАТ "КРЕДОБАНК”  та  поєднати  її  з  навчанням.

Розшукуємо спеціалістів у відділ звернень клієнтів (call-centre) в Контакт-центр, м.Львів.

Скеровуйте свої резюме за адресою  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  з поміткою 

«Спеціаліст відділу звернень клієнтів».

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (04.09.2017)

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (04.09.2017)

Хочете стати директором банку?

Почніть з першої сходинки!

Наприклад, у Львові - шукаємо активних, розумних, а ще обовязково позитивних та фінансово грамотних хлопців та дівчат для роботиу шикарному відділенні у самому центрі Львова на площі Міцкевича,6 - є вакансії:

- касир-операціоніст,

- клієнт-менеджер,

- спеціаліст з обслуговування клієнтів.

Робота є і гроші є! А Вас - не вистачає)))

Дізнавайтеся деталі за тел.: (097) 196-89-07, Демедюк Ірина Петрівна - керівник відділення, 

тел. 097-196-89-07,   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. skype-ім'я vo141287kip

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (04.09.2017)

ВІТАЮ  ВСІХ  З  ПОЧАТКОМ  НАВЧАЛЬНОГО  РОКУ!

 

 

 

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (06.06.2017)

ПрАТ «Концерн Хлібпром»

Назва посади, на яку здійснюється підбір: Фахівець з планування виробництва та складських запасів
Необхідна кількість працівників 3
Опис роботи:

Місце роботи

(ГО /назва ВП, місто)

Львів, ЦО  (фактичне місце праці – ЦКВ, вул. Східна 45)
Підрозділ Дирекція з логістики
Підпорядкованість (безпосередній керівник) Начальник аналітично-планового відділу
Функціональні обов’язки та завдання, які буде виконувати кандидат на вакантній посаді

ü  планування виробництва брендованого печива, напівфабрикатів, кондитерки на основі отриманих прогнозів продаж;

ü  розрахунок поточних запасів продукції, дотримання встановлених нормативів;

ü  щоденний аналіз залишків продукції та її розподіл між складами;

ü  поповнення складів логістичних операторів;

ü  визначення необхідної кількості продукції при відкритті нових складів;

ü  формування звітів для виробництва;

ü  формування звітів  по відхиленнях для керівництва;

ü  щоденний аналіз руху складських запасів,  відслідковування відповідності прогнозів продаж до фактичної реалізації;

ü  надання інформації для виробництва, щодо кількості продукції, яку необхідно перевести із заготовок у готову;

ü  розрахунок коефіцієнту оборотності складу по SKU.

ü  аналіз руху складських запасів брендованого печива, напівфабрикатів та кондитерки

Вимоги до кандидата:
Стать, вік Жіноча, вік 21-35 р.
1. Досвідчений користувач Eхсеl
2. Досвідчений користувач Power Point
3. Економічна освіта
4. Аналітичні здібності
5. Досвід ділового спілкування
Умови роботи:
Графік роботи Пн-Пт з 09 до 18
Тривалість випробувального терміну: 3 місяці

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (06.062017)

Західноукраїнська регіональна дирекція АТ «ОТП Банк» пропонує вакансії:

Стажер – практикант

Основні вимоги:

  • студент 3−5 курсів;
  • Освіта: повна/незакінчена вища, освіта економічного чи фінансового профілю (розглядаємо також студентів з філологічної освітою — напрямок угорська мова.)
  • вільне володіння офісними програмами (Word, Excel)
  • відповідальність, організованість, комунікабельність

Наша пропозиція:

  • цікава та динамічна робота в обслуговуванні клієнтів та активних продажах;
  • робота за договором про надання послуг з можливістю подальшого працевлаштування;
  • розвинена система бонусів та премій;
  • корпоративне навчання за рахунок банку;
  • перспектива кар'єрного зростання;
  • досвід роботи у великому європейському банку;
  • можливість проходження паралельно практики.

 

Експерт з обслуговування клієнтів/теллер (м.Львів)

Основні вимоги:

  • повна вища економічна/фінансова освіта;
  • досвід роботи від 1 року
  • знання нормативної бази НБУ.
  • відповідальність, організованість, комунікабельність

 

Обов’язки:

  • обслуговування юр. та фіз. осіб
  • операції з платіжними картками
  • робота з нерезидентами
  • операції з грошовими переказами

 

Умови:

  • робота в стабільній компанії.
  • можливість професійного та кар' єрного росту.
  • соціальний пакет.
  • конкурентні умови праці.

 

Касир (м.Львів)

 

Основні вимоги:

  • повна вища економічна/фінансова освіта;
  • досвід роботи від 1 року
  • знання нормативної бази НБУ.
  • відповідальність, організованість, комунікабельність

 

Обов'язки:

  • обслуговування юр. та фіз. осіб
  • операції з платіжними картками
  • робота з нерезидентами
  •  операції з грошовими переказами
  • операційно-касове обслуговування
  • закриття відкриття операційного дня

 

Умови:

  • робота в стабільній компанії.
  • можливість професійного та кар'єрного росту.
  • соціальний пакет.
  • конкурентні умови праці.

 

Експерт з продажів (м.Львів)

 

Основні вимоги:

  • Вища фінансово/економічна освіта
  • Досвід роботи у банківській сфері від 6 місяців (готові також розглядати  кандидатуру студента)
  • Відмінні комунікаційні здібності, вміння презентації інформації, ретельність, організованість
  • Досвідчений користувач ПК

 

Основні функції:

  • Залучення нових клієнтів — фізичних осіб
  • Консультація потенційних клієнтів
  • Продаж банківських продуктів, в тому числі і кредитів
  • Збір документів для оформлення продажу продукту
  • Звітність керівництву

 

Умови:

  • Робота в стабільній компанії.
  • Можливість професійного та кар'єрного росту.
  • Соціальний пакет.
  • Конкурентні умови праці

Контактна особа: Шабан Софія Михайлівна, тел. 0672427716, e:mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ,  

вул. Івана Франка, 20,

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (25.05.2017)

Спеціаліст клієнтської підтримки компанії "Vodafone Україна"

Ти навчаєшся і при цьому бажаєш працювати та розвиватися як професіонал, при цьому виникає питання «Як можна поєднувати якісно навчання та роботу?»

Це легко! Vodafone Україна шукає саме Тебе!

Що Ви будете робити?

  • надавати підтримку абонентам в технічних питаннях та мобільного зв’язку
  • інформувати клієнтів щодо нових послуг компанії
  • працювати зі зверненнями та пропозиціями клієнтів

Що ми пропонуємо?

  • досвід роботи в міжнародній компанії
  • можливість професійного та кар'єрного зростання
  • гнучкий графік роботи
  • гідний рівень оплати праці
  • соціальне забезпечення
  • комфортні умови праці в сучасному офісі

Не зволікай, а своє резюме нам відправляй на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , або телефонуй за номером +380501158817

ОГОЛОШЕННЯ (18.05.2017)

16 грудня 2016 року відбулося відкриття глобального сервісного центру «Veon» у Львові, який виконує функції централізованого офісу з обслуговування операцій з фінансів, закупівель і HR-процесів для країн – України, Вірменії, Грузії, Казахстану, Киргизстану, Таджикистану, Узбекистану і Алжиру.

Зустріч з представником компанії «Veon» відбудеться  24.05.17 (середа)

в 12-00 в ауд. 3-439

Довідка:

 

Компанія «Veon» – глобальний провайдер телекомунікаційних послуг, що базується у Амстердамі. У 2012 році був шостим за розмірами оператор мобільної мережі у світі (за кількістю клієнтів). 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (12.05.2017)

Майбутньому співробітнику

ПРИВАТБАНК

Приєднюйтесь до нашої команди

Ми шукаємо спеціалістів різного профілю (касири, спеціалісти з обслуговування фізичних осіб, спеціалісти з обслуговування корпоративних клієнтів, клієнт-мененджери) і пропонуємо конкурентоспроможну заробітню плату, привабливий соціальний пакет і карєрне зростання

Ви готові працювати в команді професіоналів?

ВИМОГИ: енергійний, цілеспрямований, комунікабельний, бажаючий карєрного росту, працьовитий.

ОСВІТА: Вища, або незакінчена вища, середня спеціальна.

Зарплата від 4000 до 9000 грн

Якщо ти такий (така) чекаю на співбесіду

 

Володимир +380677759047

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (11.05.2017)

КОНКУРС З ВІДБОРУ НА ВАКАНТНІ ПОСАДИ В РАМКАХ ПІЛОТНОГО ПРОЕКТУ

«НОВЕ ОБЛИЧЧЯ КОРДОНУ»

Розпочинається черговий етап набору до реформованих органів і підрозділів Державної прикордонної служби в рамках пілотного проекту «Нове обличчя кордону», який здійснюється на конкурсній основі.

Він відбуватиметься на базі прикордонних підрозділів, персонал яких нестиме службу в аеропорту «Бориспіль», залізничній станції «Київ-пасажирський» та пункті пропуску «Краковець» на кордоні з Польщею.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • гідний рівень грошового забезпечення, близько 9 000 гривень
  • соціальне забезпечення згідно з діючим законодавством
  • гарантований соціальний захист для військовослужбовців та членів їх сімей
  • якісне медичне обслуговування
  • професійну підготовку за міжнародними стандартами
  • престижну стабільну роботу
  • перспективу кар’єрного зростання
  • нову уніформу

З основними обовязками та вимогами до усіх кандидатів є можливість ознайомитись на сайті державної прикордонної служби України http://dpsu.gov.ua/ua/newface/

Іншу інформацію з питань проведення відбору можна отримати щоденно з 9.00 до 20.00 в CALL-центрах за телефонами:в Києві - (044) 239 85 35, у Львові (032) 258 50 38

Контактні особи від Національної академії:

Жилкіна Ірина Юріївна (067-77-93-207),

Коренчук Віктор Петрович (067-29-23-956)

НАШІ ОФІЦІЙНІ РЕСУРСИ:

https://twitter.com/dpsu_ua

https://www.facebook.com/DPSUkraine/?fref=ts

https://www.youtube.com/user/BorderGuardService

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (31.03.2017)

Страхова компанія №1 у світі 

Адреса: 79008, м.Львів,вул.Римлянина,1  

Контакти: т.:0503706590, 067208869e-mail:  ZPerzhola@gmail.com

ТзОВ «Старлайф»  -  провідний посередник у сфері забезпечення життя. Основний напрямок діяльності -  консультації з питань фінансового забезпечення, накопичення капіталу та страхового захисту.

Вакансії:

-          фінансовий консультант

Вимоги до претендентів:

-          комунікабельність та мобільність

-          відповідальність

-          амбітність та активність

-          орієнтація на роботу в команді

-          здатність швидко навчатись

                     Заробітна плата – понад 10 000,00 грн.

Пропонуємо всебічну підтримку, можливість професійного розвитку та кар’єрного росту, працівники  знаходяться в процесі безперевного навчання, проходять тренінги  і  мають  можливсть  подорожувати.

ПРОПОЗИЦІЯ СТАЖУВАННЯ (27.03.2017)

Стажування

Мета програми стажування – підготовка кваліфікованих фахівців. Отримавши комплексний досвід у відділах взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками, бухгалтерських операцій, адміністрування даних персоналу, розрахунку заробітної плати, контактному центрі та відділі оцінки якості кожен учасник матиме можливість після закінчення програми стажування зайняти одну із посад в компанії.

Програма стажування в NBS Lviv
Ми чекаємо на: Студентів 5-6 курсів та випускників
Тривалість: 9-12 місяців
Старт: Липень 2017 року
Напрямки:
  • Адміністрування даних персоналу
  • Нарахування заробітної плати
  • Моніторінг соціальних мереж
  • Бухгалтерські операції
  • Підтримка постачань
  • Оцінка якості процесів
Вимоги до кандидатів:
  • вища освіта (економіка, фінанси, міжнародні відносини, філологія);
  • Знання англійської мови (середній рівень та вище);
  • Знання інших європейських мов буде перевагою;
  • Особиста відповідальність;
  • Гнучкість та мобільність
  • Здатність швидко навчатися;
  • Можливість працювати повний робочий день.
Ви отримаєте:
  • Досвід роботи в міжнародній компанії;
  • Практичні навички роботи в бізнес-середовищі;
  • Досвід роботи у динамічній команді професіоналів;
  • Офіційне працевлаштування та оплату праці;
  • Соціальний захист та компенсаційний пакет.
Якщо ти хочеш взяти участь у програмі стажування в NBS Lviv:
 
  1. Обери напрямок, в якому бажаєш пройти стажування
 
  1. Надішли своє резюме на адресу  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
    У темі листа зазнач: «Стажування - <Напрямок>»
 
  1. Пройди телефонну співбесіду
 
  1. Пройди співбесіду з фахівцем HR відділу
 
  1. Пройди тестування та практичні завдання

     

 
  1. Пройди особисту співбесіду з керівником відповідного напрямку
 
  1. Розпочни своє стажування в Нестле


Якщо ти прагнеш працювати в динамічній компанії, що об’єднує різні культури та сфери діяльності, серед цікавих людей та висококваліфікованих фахівців і ти готовий до змін - нам потрібен саме ти! Поквапся, кількість місць обмежена!

Термін подачі заявок - по 31 травня 2017 р.

ПРОПОЗИЦІЯ ПРАКТИКИ (27.03.2017)

Практика

Мета практики – надати можливість молоді отримати навички роботи в бізнес-середовищі та практичний досвід під час навчання.

Літня практика в NBS Lviv
Ми чекаємо на: Студентів 3-5 курсів           
Тривалість: 2-3 місяці
Старт: Червень 2017 року
Напрямки:
  • Адміністрування даних персоналу
  • Нарахування заробітної плати
  • Моніторинг соціальних мереж
  • Бухгалтерські операції
  • Підтримка постачань
  • Оцінка якості процесів
Вимоги до кандидатів:
  • вища освіта (економіка, фінанси, міжнародні відносини, філологія; 3-5 рік навчання);
  • знання англійської мови (середній рівень та вище);
  • знання інших європейських мов буде перевагою;
  • здатність швидко навчатися;
  • гнучкість та мобільність.
Ви отримаєте:
  • Знайомство з діяльністю найбільшої компанії світу з виробництва продуктів харчування;
  • Практичні навички роботи в бізнес-середовищі;
  • Досвід роботи у динамічній команді професіоналів;
  • Офіційне працевлаштування та оплату праці.
Якщо ти хочеш взяти участь у програмі практики в NBS Lviv:
 
  1. Обери напрямок, в якому бажаєш пройти практику
 
  1. Надішли своє резюме на адресу  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
    У темі листа зазнач: «Практика - <Напрямок>»
 
  1. Пройди телефонну співбесіду
 
  1. Пройди співбесіду з фахівцем відділу HR та керівником відповідного напрямку
 
  1. Отримай запрошення на практику
 
  1. Розпочни свою практику в Нестле


Якщо ти прагнеш працювати в динамічній компанії, яка об’єднує різні культури і сфери діяльності, серед цікавих людей та висококваліфікованих фахівців і готовий до змін - нам потрібен саме ти! Поквапся, кількість місць обмежена!

Термін подачі заявок - по 30 травня 2017р.

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (24.03.2017)

 

ПРОПОЗИЦІЯ СТАЖУВАННЯ (24.03.2017)

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (23.03.2017)

Компанія  «Ніка Друк»  шукає  БІЗНЕС-АНАЛІТИКА

Повна зайнятість, готові взяти студента. Заробітна плата – 5000 грн

Успішна та перспективна компанія «НІКА ДРУК» шукає в свою команду бізнес-аналітика.

Якщо у Вас аналітичний склад мислення, Ви володієте навиками роботи з 1С, добре знаєте SQL та Exel, тоді Вам до нас!

Основними завданнями для Вас будуть: постановка завдань для програміста по завантаженню звітності з 1С; формування та аналіз звітів в Exel.

Підпорядкування особисто директору компанії.

Ми пропонуємо:

  • конкурентну заробітну плату;
  • роботу в молодому дружньому колективі компанії, яка швидко розвивається;
  • комфортні умови праці;
  • можливість кар'єрного зростання;
  • довіз до місця роботи/до дому.

Робочий графік:

  • Робочі дні: понеділок-п'ятниця з 09:00 до 18:00.
  • Вихідні дні: субота, неділя.

Наші контакти:

  • Адреса: ТзОВ «Ніка Друк» (Львівська обл., с. Чишки, вул. Лесі Українки,53)
  • Контактна особа: Олена Лашкевич, телефон: +38 (067) 326 55 27.

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (10.03.2017)

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (10.03.2017)

Західноукраїнська регіональна дирекція АТ «ОТП Банк» пропонує вакансії:

  1. Експерт з обслуговування клієнтів/теллер (м.Львів)

Основні вимоги:

  • повна вища економічна/фінансова освіта;
  • досвід роботи від 1 року
  •  знання нормативної бази НБУ.
  • відповідальність, організованість, комунікабельність

Обов’язки:

  • обслуговування юр. та фіз. осіб
  • операції з платіжними картками
  • робота з нерезидентами
  • операції з грошовими переказами

Умови:

  • робота в стабільній компанії.
  • можливість професійного та кар' єрного росту.
  • соціальний пакет.
  • конкурентні умови праці

2. Касир (м.Львів)

Основні вимоги:

  • повна вища економічна/фінансова освіта;
  • досвід роботи від 1 року
  • знання нормативної бази НБУ.
  • відповідальність, організованість, комунікабельність

Обов'язки:

  • обслуговування юр. та фіз. осіб
  • операції з платіжними картками
  • робота з нерезидентами
  • операції з грошовими переказами
  • операційно-касове обслуговування
  • закриття відкриття операційного дня

Умови:

  • робота в стабільній компанії.
  • можливість професійного та кар'єрного росту.
  • соціальний пакет.
  • конкурентні умови праці.

3. Асистент з залучення клієнтів - промоутер (розклеювання листівок) м.Львів

Основні вимоги:

  • освіта та досвід роботи не потрібні
  • активність, організованість, точність, чесність

         Основні функції:

  • розповсюдження рекламної продукції: візиток, флаєрів, розклейка оголошень

Умови:

  • робота в стабільній компанії.
  • можливість професійного та кар'єрного росту.
  • соціальний пакет.
  • конкурентні умови праці

4. Експерт з продажів (м.Львів)

Основні вимоги:

  • Вища фінансово/економічна освіта
  • Досвід роботи у банківській сфері від 6 місяців (готові також розглядати кандидатуру студента)
  • Відмінні комунікаційні здібності, вміння презентації інформації, ретельність, організованість
  • Досвідчений користувач ПК

Основні функції:

  • Залучення нових клієнтів — фізичних осіб
  • Консультація потенційних клієнтів
  • Продаж банківських продуктів, в тому числі і кредитів
  • Збір документів для оформлення продажу продукту
  • Звітність керівництву

Умови:

  • Робота в стабільній компанії.
  • Можливість професійного та кар'єрного росту.
  • Соціальний пакет.
  • Конкурентні умови праці.

Контактна особа: Шабан Софія Михайлівна - начальник відділу персоналу,

вул. Івана Франка, 20, тел. 0672427716, e:mail: Sofiia.SHABAN@otpbank.com.ua

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (20.02.2017)

Вакансія: адміністратор школи іноземних мов.

Графік роботи:Пн-пт з 10.00 до 19.00 (іноді з 11.00 до 20.00)

                                       + 2 суботи в місяць з 10.00 до 16.00.

З/п від 3 000 до 4 000 грн., можливе офіційне працевлаштування.

Вимоги до кандидата: комунікабельність, привітність, пунктуальність, вміння працювати на результат. Всі деталі на співбесіді.

Контакти  – 063 397 06 77  або 097 803 69 63 – Ольга

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (10.02.2017) 

 
ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (26.01.2017)
 

ВАКАНСІЯ: Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПАТ «А-Банк» оголошує конкурс на заміщення вакансії спеціаліста з обслуговування клієнтів в м. Львів

Функціональні обов’язки:

  • здійснювати пошук потенційних клієнтів-фізичних осіб та залучення їх на обслуговування;
  • обслуговувати та супроводжувати клієнтів-фізичних осіб на відділенні (депозити, кредити, рахунки.);
  • підтримувати і розвивати відносини з клієнтами.

Вимоги до кандидатів:

  • повна вища або базова економічна освіта банківського або фінансового напряму підготовки (магістр, спеціаліст, бакалавр);
  • знання вимог нормативних документів НБУ;
  • активна молода людина, яка має бажання навчатися і розвиватися;
  • досвід роботи не обов’язковий.

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування;
  • роботу на відділенні банку;
  • конкурентний рівень оплати праці (ставка і премія);
  • можливість професійного і кар’єрного росту;
  • оплачувану відпустку, мобільний зв'язок, медичне страхування

Контактні дані: Адреса місця роботи - м. Львів, вул. Коперника, 32; Контактна особа: Бойко Олексій, тел. 0978683412, 0507555072

 


ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (20.01.2017)

 

ПАТ«КРЕДОБАНК» оголошує конкурс на посаду

Менеджер з готівкового кредитування (фізичні особи)

Основні задачі та обов’язки:

  • Забезпечувати виконання планів продажів у ввіреному сегменті.
  • Налагоджувати довгострокові та взаємовигідні стосунки із клієнтами.
  • Відкривати канали продажу банківських продуктів.
  • Залучати нових клієнтів.

Вимоги:

  • Наявність вищої освіти.
  • Відмінні комунікативні навички, вміння домовлятись з клієнтами.
  • Ознайомлення із  техніками ведення продажу банківських продуктів.
  • Активність, аналітичний склад розуму, ініціативність.

Умови працевлаштування:

  • Офіційне працевлаштування
  • Навчання та розвиток у великій міжнародній компанії
  • Конкурентна заробітна плата та додаткова мотивація
  • Соціальний пакет
  • Чудову робочу атмосферу в динамічній команді професіоналів

Контактний телефон – 050- 33-93-619 або  297-20-73;

Е:mail     Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (14.12.2016)

 

Вакансія Спеціаліст Контакт центру

позмінний графік роботи (можливість поєднувати навчання і роботу)

ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ

        • Інформування клієнтів про продукти і послуги Банку, розташування відділень та банкоматів Банку.

        • Обслуговування звернень держателів платіжних карток (блокування / розблокування, управління лімітами, сальдо, трансакції та інше).

        • Надання відповідей на e-mail запитання.

        • Здійснення вихідних дзвінків до потенційних клієнтів, проведення телефонних досліджень та опитувань.

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА

        • Знання української, російської мови.
        • Неповна вища або вища економічна освіта.
        • Комунікабельність, акуратність, пунктуальність, відповідальність.

УМОВИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

  • Офіційне працевлаштування
  • Навчання та розвиток у великій міжнародній компанії 

Якщо Вас зацікавила ця вакансія, і Ви відповідаєте вимогам, будь ласка, направляйте Ваше резюме на е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з поміткою у темі листа «Вакансія Call – center».


ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (07.12.2016)

 3

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (25.11.2016)

Вакансія касира в Укрексімбанк

Завдання та обов'язки :

● приймання готівки національної та іноземної валюти від клієнтів та

працівників філії;

● видача готівки національної та іноземної валюти клієнтам та працівникам

філії;

● обмін зношених грошових білетів на придатні до обігу та розмінної

монети одного номіналу на інші;

● приймання пошкоджених та зношених банкнот на інкасо з подальшою

оплатою;

● видача національної та іноземної валюти по міжнародних платіжних

картках;

● обробка та формування цінностей;

● видача клієнтам філії чекових книжок і бланків;

● купівля у фізичних осіб-резидентів і нерезидентів готівкової іноземної

валюти за готівкові гривні;

● продаж фізичним особам-резидентам готівкової іноземної валюти за

готівкову гривню;

● зворотний обмін фізичним особам - нерезидентам невикористаних готівкових

гривень на готівкову іноземну валюту;

● конвертація (обмін) готівкової іноземної валюти однієї іноземної

держави на готівкову іноземну валюту іншої іноземної держави;

●   здійснює операції з продажу ювілейних монет.

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (25.11.2016)

Фінансова компанія «Кредит Маркет» запрошує на роботу менеджера з кредитування на відділення на Сихові і на вул. Городоцькій. Дружній колектив, гарно обладнані відділення, безкоштовне навчання, офіційне працевлаштування. Графік роботи з 9.0 до 18.0 Пн-Пт. Зарплата мінімальна  + %; в залежності від видачі кредитів. Все залежить від вас!

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (22.11.2016)

« Э Л Е К Т Р О П Р И В О Д »
69008, Украина, г. Запорожье, Южное шоссе, 77-а., E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Компанія «Електропривод» 20 років розробляє, виробляє і постачає індустріальні комплектні
електроприводи серії IDS, ETS і DTS, затребувані в 7 галузях промисловості. У період з 1996 по 2014 рр. компанія «Електропривод» здійснила поставки електроприводів і комплектуючих до 47 країн планети Земля.
Пропонуємо для студентів 2 - 5 курсів і випускників з метою проходження практики або працевлаштування в компанії «Електропривод» на конкурсній основі на позиціях:
- Менеджер ЗЕД - 5 вакансій;
- Інженер-маркетолог - 6 вакансій;
- Інженер-електромеханік - 5 вакансій;
- Технік-електромеханік - 4 вакансії;
- Менеджер по ресурсам - 1 вакансія.
Компанія надає:
- Lanch, Dinner - за рахунок компанії.
- Гуртожиток іногороднім - за рахунок компанії.
- Робота під час практики оплачується.
- Відрядження по Східній частині планети Земля.
- За домовленістю, можлива часткова оплата за практику на рахунок навчального закладу, - для
здійснення його статутної діяльності.
Вимоги до претендентів: Абсолютне здоров'я, енергійність, позитив.
Розмовні мови вітаються: Англійська, Арабська, Польська, Фарсі, Турецька, Румунська, Іспанська,
Французька.
По вакансіям: менеджер ЗЕД, інженер-електромеханік, технік-електромеханік – стать чоловіча.
Тел. (050) 656-03-41, (093) 130-04-90.

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (22.11.2016)

ПАТ «Концерн Хлібпром» — провідний виробник хлібобулочних виробів, ТМ Bandinelli, ТМ Наминайко, ТМ Хлібна Хата, ТМ Львівський хліб, ТМ Живий злак, ТМ Любляна запрошує на роботу бухгалтерів - студентів останніх курсів та випускників

Компанія пропонує:
• Офіційне працевлаштування
• Навчання та розвиток
• Комфортні умови праці
• Конкурентний рівень доходу

Якщо Вас зацікавила дана вакансія, надсилайте Ваше резюме за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
або телефонуйте 067-350-81-46 Наталя

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (21.11.2016)

Вакансії на сьогодні по Західному, Волинському, Подільському регіону ПАТ «Укрсоцбанк» UniCredit Bank:

2 вакансії старшого касира (м. Львів)

1 вакансія касира каси перерахунку (м. Львів)

1 вакансія менеджера по обслуговуванню фізичних осіб (м. Ужгород)

2 вакансії старшого касира (м. Ужгород)

1 вакансія менеджера по обслуговуванню фізичних осіб (м. Івано-Франківськ)

2 вакансії старшого касира (м. Рівне)

1 вакансія старшого касира (м. Хмельницький)

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (21.11.2016)

ПАТ «КРЕДОБАНК» — банк з іноземним капіталом, який входить до складу групи PKO Bank Polski SA — найбільшого польського банку та одного із лідерів Центральної та Східної Європи, оголошує конкурс на наступні посади:

Спеціаліст з фінансового моніторингу головного банку (м. Львів)

Функціональні обов'язки:

  • Аналіз операцій клієнтів для виявлення таких, що підлягають фінансовому моніторингу;
  • Щоденний контроль, виявлення, підготовка до передачі Уповноваженому органу інформації ,що стали обєктом фінансового моніторингу;
  • Проведення заходів щодо вивчення діяльності клієнтів, уточнення інформації щодо їх ідентифікації підтримка і розвиток відносин з клієнтами;
  • Організація та проведення навчань для працівників структурних підрозділів Банку з питань фінансового моніторингу та здійснення перевірок з питань дотримання відділеннями вимог щодо фінансового моніторингу.

Спеціаліст відділу вхідних/вихідних кампаній (м. Львів)

Функціональні обов'язки:

  • Обслуговування звернень клієнтів, які надходять у колл-центр Банку;
  • Інформування клієнтів про актуальні продукти та послуги Банку;
  • Дистанційне обслуговування рахунків клієнтів системи «КредоДайрект»;
  • Обслуговування звернень держателів платіжних карток.

Аналітик з готівкового кредитування (м. Львів)

Функціональні обов'язки:

  • Розгляд та оцінка кредитних проектів по споживчих кредитах, підготовка висновків/проектів рішень;
  • Визначення додаткових умов по проектах, що аналізуються;
  • Перевірка клієнта в базах даних, формування відповідних звітів;
  • Співпраця з відділеннями Банку з метою доопрацювання кредитних проектів, надання інформаційно-консультаційної підтримки.

Спеціаліст з готівкового кредитування ( м. Львів)

Функціональні обов'язки:

  • Продаж кредитних продуктів та супутніх послуг клієнтам;
  • Забезпечувати виконання планів продажів у ввіреному сегменті;
  • Налагоджувати довгострокові та взаємовигідні стосунки із клієнтами;
  • Активізувати роботу по залученню клієнтів та посиленню конкурентоспроможності;
  • Відкривати канали продажу банківських продуктів;
  • Вносити пропозиції щодо стратегії розвитку продаж;
  • Формувати відповідний імідж банку в регіоні місцезнаходження відділення.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Навчання та розвиток у великій міжнародній компанії;
  • Конкурентний рівень заробітної плати та додаткову мотивацію;
  • Соціальний пакет;
  • Чудову робочу атмосферу в динамічній команді професіоналів.

Якщо Вас зацікавила ця вакансія, - надсилайте своє резюме на електронну скриньку HR@kredobank.com.ua .

Контакти: +38 (067) 28 95 836 Соломія

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (21.11.2016)

Компанія «KPMG» пропонує вакансію стажера, група трансферного ціноутворення.

Ключові обов'язки:

  • порівняльні дослідження (пошук інформації у відкритих джерелах) в рамках трансфертного ціноутворення проектів;
  • робота з українськими і зарубіжними базами даних;
  • написання звітів про порівняльні дослідження (українською, англійською та російською мовами);
  • працювати з внутрішніми базами даних компанії.

Знання та досвід:

  • Вища / Фінансова / Технічна / Економічна освіта або студент останніх курсів з можливістю працювати повний робочий день;
  • відмінні аналітичні навички; логічний підхід до аналізу і вирішення проблем;
  • дослідницькі навички;
  • відповідальність, точність і увага до деталей;
  • впевнений користувач MS Office (MS Word, MS Excel);
  • широкий кругозір, ерудиція; базове розуміння економічних і бізнес-процесів;
  • знання основних принципів українського бухгалтерського обліку;
  • вміння працювати в стресових умовах; можливість дотримувати терміни;
  • вміння працювати з великими обсягами інформації;
  • добра письмова українська, англійська та російська мови;
  • англійська мова - intermediate / upper intermediate;
  • знання інших іноземних мов буде перевагою.

Контактна особа: Сорока Настя, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , тел. 063-488-66-26

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (09.11.2016)

ПАТ «ВіЕс Банк»  запрошує  активних та ініціативних студентів на наступні посади:

Фахівець відділення (м. Львів)

Вимоги:

  • Вища економічна освіта (перевага — банківська освіта)
  • Розуміння банківських операцій
  • Вміння продавати та переконувати
  • Комунікабельність, стресостійкість. відкритість, бажання розвиватись

Обов'язки:

  • Продаж банківських продуктів та послуг;
  • Консультація та обслуговування клієнтів;
  • Операційне супроводження клієнтів;
  • Звітність керівництву.

Інженер відділу адміністрування та обслуговування (Help Desk)*

Вимоги:

  • Вища технічна освіта (економічна кібернетика).
  • Розуміння технологічних процесів
  • Знання банківських операцій
  • Комунікабельність, тактовність, клієнтоорієнтованість

Обов'язки:

  • Cупровід користувачів
  • Реєстрація запитів
  • Обслуговування спеціальних та переказних систем
  • Обслуговування термінальних серверів

*Рівень оплати праці 5 000 – 6 000 грн.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування з першого дня
  • Робота в міжнародній компанії
  • Комфортний офіс
  • Гідний рівень оплати праці

Ви можете надіслати нам своє резюме на e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

В темі листа просимо зазначати назву вакансії.

Адреса:м. Львів, вул. Грабовського, 11, тел. 297-69-91

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (09.11.2016)

Компанія «ЦФР» (ТМ «КредитМаркет»)
Ми пропонуємо цікаву роботу у великій компанії України в сфері кредитування.
Гарантуємо гідні умови праці, стабільну та своєчасну офіційну заробітну плату і можливість професійного росту.
Відділення КРЕДИТМАРКЕТ пропонує вакансію у м. Львові:
• менеджера з кредитування
«КредитМаркет» зростає завдяки зусиллям та досягненням працівників Компанії, заохочуючи і відзначаючи внесок кожного. Робота в «КредитМаркет» надає реальні можливості для розвитку кар'єри, що підтверджено численними історіями успіху, професійного росту співробітників всередині Компанії.
Ми націлені на довгострокове співробітництво і з радістю приймаємо кращих в нашу дружну команду!
Контакти: м Львів вул. В. Великого, тел. 067 407 36 43; 067 465 4155

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (07.11.2016)

ТОВ “Львівгаз збут”  запрошує  на  роботу

Вакансія - фахівець з реалізації

Вимоги:

  • пунктуальність ,
  • відповідальність,
  • наполегливість,
  • своєчасне виконання поставлених задач,
  • стресостійкість,
  • впевнений користувач ПК та оргтехніки

Обов'язки:

  • робота з існуючою клієнтською базою ;
  • укладання та реєстрація договорів  на постачання природного газу з юридичними особами;
  • своєчасне отримання і коригування від юридичних споживачів заявок планових обсягів споживання природного газу;

Умови роботи:

  • робота в дружньому колективі;
  • графік роботи:  пн.- чт. 8.00- 17.15;     пт 8.00- 16.00;      обід 12.00-13.00
  • заробітна плата 2500 грн.
  • квартальна премія;

Контактний тел. 096 283 09 10  Олена

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (28.10.2016)

Відділення  "На Лінкольна" ПАТ «Приватбанк»  пропонує вакансії:

  • спеціаліст з обслуговування клієнтів;
  •  касир (тільки дівчата)

Цільовий дохід спеціаліста  з  обслуговування клієнтів  – 7805 грн, касира – 5425 грн.

Робочий день із 09.00 до 18.00. Повний соціальний пакет.

Контактна особа : Бик Роман Романович, керуючий відділенням "На Лінкольна",

тел.: +380987320990, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Західноукраїнська регіональна дирекція АТ «ОТП Банк» пропонує вакансії:

1. Експерт відділу продажів (м.Львів)

Основні вимоги:

  • Вища фінансово/економічна освіта
  • Досвід роботи у банківській сфері від 6 місяців (готові також розглядати кандидатуру студента)
  • Відмінні комунікаційні здібності, вміння презентації інформації, ретельність, організованість
  • Досвідчений користувач ПК

Основні функції:

Умови:

2. Експерт з обслуговування клієнтів  (м.Львів)

Основні вимоги:

  • повна вища економічна/фінансова освіта;
  • досвід роботи від 1 року
  •  знання нормативної бази НБУ.
  • відповідальність, організованість, комунікабельність

Обов’язки:

  • обслуговування юр. та фіз. осіб
  • операції з платіжними картками
  • робота з нерезидентами
  • операції з грошовими переказами

Умови:

  • робота в стабільній компанії.
  • можливість професійного та кар' єрного росту.
  • соціальний пакет.
  • конкурентні умови праці

3. Касир (м.Львів)

Основні вимоги:

  • повна вища економічна/фінансова освіта;
  • досвід роботи від 1 року
  • знання нормативної бази НБУ.
  • відповідальність, організованість, комунікабельність

Обов'язки:

  • обслуговування юр. та фіз. осіб
  • операції з платіжними картками
  • робота з нерезидентами
  • операції з грошовими переказами
  • операційно-касове обслуговування
  • закриття відкриття операційного дня

Умови:

  • робота в стабільній компанії.
  • можливість професійного та кар'єрного росту.
  • соціальний пакет.
  • конкурентні умови праці.

4. Асистент з залучення клієнтів - Промоутер (розклеювання листівок) м.Львів

Основні вимоги:

освіта та досвід роботи не потрібні

активність, організованість, точність, чесність

Основні функції:

· розповсюдження рекламної продукції: візиток, флаєрів, розклейка оголошень

Умови:

можливість професійного та кар'єрного росту

соціальний пакет

Контактна особа: Шабан Софія Михайлівна - начальник відділу персоналу,

вул. Івана Франка, 20, тел. 0672427716, e:mail: Sofiia.SHABAN@otpbank.com.ua

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (19.10.2016)

Cпеціаліст  з обслуговування клієнтів в м. Львів

ПАТ «Ідея Банк» — банк з іноземними інвестиціями оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Cпеціаліст  з обслуговування клієнтів в м. Львів

Вимоги до кандидатів:

  • вища освіта (економіка, фінанси, банківська справа);
  • досвід роботи в банку не менше 1-го року — бажаний;
  • ПК на рівні досвідченого користувача;
  • навики продаж та ведення переговорів

Особисті якості:

  • пунктуальність, точність, уважність
  • здатність швидко навчатись
  • комунікабельність, вміння спілкуватись з клієнтами та колегами по роботі;
  • орієнтація на постійний розвиток

Обов’язки:

  • оформлення готівкових кредитів, депозитів, поточних та карткових рахунків, як фізичним так і юридичним особам
  • залучення клієнтів — фізичних та юридичних осіб на обслуговування у відділенні

Ми пропонуємо:

  • роботу в стабільному зростаючому європейському банку;
  • цікаві задачі та можливість професійного розвитку;
  • конкурентну заробітну плату.
  • Працевлаштування згідно КЗпП

Зарплата - 4000грн.+бонуси

Контакти:  пошта  –   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   тел. 0503707307 (Андріана)

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (19.10.2016)

Спеціаліст з кредитування

ПАТ «Ідея Банк» — банк з іноземними інвестиціями оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Cпеціаліст з кредитування, м. Новояворівськ

Вимоги докандидатів:

  • вища освіта (економіка, фінанси, банківська справа);
  • ПК на рівні досвідченого користувача;
  • навики продаж та ведення переговорів

Особисті якості:

  • пунктуальність, точність, уважність
  • здатність швидко навчатись
  • комунікабельність, вміння спілкуватись з клієнтами та колегами по роботі;
  • орієнтація на постійний розвиток

Обов’язки:

  • консультація потенційних клієнтів
  • оформлення заявок на готівковий кредит/кредитну карту
  • оформлення заявок на і-банкінг
  • обслуговування діючих клієнтів
  • видача і-кредитів та кросових кредитів
  • ідентифікація клієнта, оформлення кредитних заявок
  • укладання угод та ведення документації.
  • виконання поставленого бізнес-плану

Ми пропонуємо:

  • роботу в стабільному зростаючому європейському банку;
  • цікаві задачі та можливість професійного розвитку;
  • конкурентну заробітну плату (оклад+бонус)

Контакти:  пошта  –   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   тел. 0503707307 (Андріана)

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (13.09.2016)

ПАТ «КРЕДОБАНК» — банк з іноземним капіталом, який входить до складу групи PKO Bank Polski SA — найбільшого польського банку та одного із лідерів Центральної та Східної Європи, оголошує конкурс на наступні посади:

Спеціаліст з фінансового моніторингу головного банку (м. Львів)

Функціональні обов'язки:

  • Аналіз операцій клієнтів для виявлення таких, що підлягають фінансовому моніторингу;
  • Щоденний контроль, виявлення, підготовка до передачі Уповноваженому органу інформації ,що стали обєктом фінансового моніторингу;
  • Проведення заходів щодо вивчення діяльності клієнтів, уточнення інформації щодо їх ідентифікації підтримка і розвиток відносин з клієнтами;
  • Організація та проведення навчань для працівників структурних підрозділів Банку з питань фінансового моніторингу та здійснення перевірок з питань дотримання відділеннями вимог щодо фінансового моніторингу.

Спеціаліст відділу вхідних/вихідних кампаній (м. Львів)

Функціональні обов'язки:

  • Обслуговування звернень клієнтів, які надходять у колл-центр Банку;
  • Інформування клієнтів про актуальні продукти та послуги Банку;
  • Дистанційне обслуговування рахунків клієнтів системи «КредоДайрект»;
  • Обслуговування звернень держателів платіжних карток.

Аналітик з готівкового кредитування (м. Львів)

Функціональні обов'язки:

  • Розгляд та оцінка кредитних проектів по споживчих кредитах, підготовка висновків/проектів рішень;
  • Визначення додаткових умов по проектах, що аналізуються;
  • Перевірка клієнта в базах даних, формування відповідних звітів;
  • Співпраця з відділеннями Банку з метою доопрацювання кредитних проектів, надання інформаційно-консультаційної підтримки.

Спеціаліст з готівкового кредитування ( м. Львів)

Функціональні обов'язки:

  • Продаж кредитних продуктів та супутніх послуг клієнтам;
  • Забезпечувати виконання планів продажів у ввіреному сегменті;
  • Налагоджувати довгострокові та взаємовигідні стосунки із клієнтами;
  • Активізувати роботу по залученню клієнтів та посиленню конкурентоспроможності;
  • Відкривати канали продажу банківських продуктів;
  • Вносити пропозиції щодо стратегії розвитку продаж;
  • Формувати відповідний імідж банку в регіоні місцезнаходження відділення.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Навчання та розвиток у великій міжнародній компанії;
  • Конкурентний рівень заробітної плати та додаткову мотивацію;
  • Соціальний пакет;
  • Чудову робочу атмосферу в динамічній команді професіоналів.

Якщо Вас зацікавила ця вакансія, - надсилайте своє резюме на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Контакти: +38 (067) 28 95 836 Соломія

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (07.09.2016)

АТ «Райффайзен Банк Аваль» шукає молодих фахівців для роботи в банківській системі у м. Львові

Якщо Ви студент економічного вузу і вже зараз бажаєте почати свою кар'єру, запрошуємо Вас проявити себе на посаді Економіст 1-ої категорії або Провідного економіста.

Пропозиція діє від 01.09.2016 до 30.12.2016.

Функціональні обов'язки:

  • робота з документами, комп'ютером.

Кваліфікаційні вимоги:

  • наявність освіти економічного чи фінансового профілю: повної/ незакінченої вищої;
  • можливість працювати неповний робочий день;
  • мотивованість, комунікабельність, відповідальність, привітність;
  • навички командної роботи;
  • стресостійкість, здатність до навчання;
  • володіння комп'ютером на рівні впевненого користувача, швидкий набір текстів.

Додаткова інформація

В свою чергу Банк пропонує:

  • цікаву роботу в дружньому колективі;
  • досвід роботи у великому європейському банку;
  • гарантовану заробітню плату;
  • можливість пройти практику

По всіх питаннях звертайтесь до Котелевич Марії – менеджера з підбору персоналу,                                  тел: +380503859567,  www.aval.ua

 

ПРОПОЗИЦІЯ ОНЛАЙН-РЕСУРСУ (05.09.2016)

Neuvoo.com.ua - це онлайн ресурс для пошуку роботи, який безкоштовно збирає вакансії з сайтів пошуку роботи, рекрутингових агентств і бірж праці. Neuvoo - це не черговий сайт з базою вакансій. На відміну від всіх інших, ми індексуємо і збираємо на одному порталі 100% вакансій країни і надаємо до цієї бази безкоштовний доступ фахівцям, випускникам навчальних закладів та всім, хто шукає роботу.

Сервіс працює в 64 країнах світу. В Україні налічує понад 500 000 вакансій і ця цифра з кожним днем зростає.

Ми збираємо всі пропозиції від роботодавців, які доступні в інтернеті. Тому ми схожі на Google, але для вакансій.

Організації, з яким ми співпрацюємо за кордоном:

• London School of Business and Management

• London Metropolitan University

• Columbia University

• Pennsylvania University

• Cameron University

• Arizona State University

• Northern Michigan University

• Université de Genève

• HEC Lausanne - Alumni

• Universität Bern - Career Services

• Universität Zürich

http://neuvoo.com.ua/ – це посилання на безкоштовний сервіс у допомогу студентам та випускникам у пошуку роботи.

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (01.09.2016)

Касир - оператор банкоматів

Виконує функції оператора банкомату під час фізичного завантаження та розвантаження банкоматів філії готівкою. В програмному комплексі обслуговування банкоматів проводить операції по завантаженню/розвантаженню банкоматів, здійснює моніторинг та підтримку функціонування мережі банкоматів філії. Виконує оформлення первинних документів по інкасації банкоматів та вилученим карткам клієнтів.

Контактна особа: Наталія Пастернак – керівник служби по роботі з персоналом філії АТ "Укрексімбанк" у м. Львові, Україна, 79000, м. Львів, пл. Міцкевича, 4.

Вн. тел.: 42-60, тел. +380 (32) 244-89-98,

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (23.08.2016)

Майбутньому співробітнику

ПРИВАТБАНК

Приєднюйтесь

до нашої команди

Ми шукаємо спеціалістів різного профілю (касири, спеціалісти з обслуговування фізичних осіб, спеціалісти з обслуговування корпоративних клієнтів, клієнт-мененджери) і пропонуємо конкурентоспроможну заробітню плату, привабливий соціальний пакет і кар'єрне зростання

ВИМОГИ: енергійний, цілеспрямований, комунікабельний, бажаючий кар'єрного росту, працьовитий.

ОСВІТА: Вища, або незакінчена вища.

Якщо ти такий (така) чекаю на співбесіду

Володимир +380976115062

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (22.08.2016)

Західноукраїнська регіональна дирекція АТ «ОТП Банк» пропонує вакансії:

1. Експерт відділу продажів (м.Львів)

Основні вимоги:

Ø Вища фінансово/економічна освіта

Ø Досвід роботи у банківській сфері від 6 місяців (готові також розглядати кандидатуру студента)

Ø Відмінні комунікаційні здібності, вміння презентації інформації, ретельність, організованість

Ø Досвідчений користувач ПК

Основні функції:

Ø · Залучення нових клієнтів — фізичних осіб

Ø · Консультація потенційних клієнтів

Ø · Продаж банківських продуктів, в тому числі і кредитів

Ø · Збір документів для оформлення продажу продукту

Ø · Звітність керівництву

Умови:

Ø · Робота в стабільній компанії.

Ø · Можливість професійного та кар'єрного росту.

Ø · Соціальний пакет.

Ø · Конкурентні умови праці

2. Hall manager (Міттер гріттер) (м.Львів)

Основні вимоги:

Ø · Вища або середня економічна освіта;

Ø · Досвід роботи в банківській сфері необов`язковий;

Ø · Володіння українською, російською, англійською (бажано) мовами;

Ø · MS Word, Excel.

Ø · Презентабельна зовнішність, комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, вміння працювати в команді, орієнтація на клієнта, порядність, пунктуальність, здатність до навчання

Основні функції:

Ø · управління клієнтськими потоками у відділенні,

Ø · спілкування з клієнтами з метою надання консультацій щодо банківських продуктів

Умови:

Ø · Робота в стабільній компанії.

Ø · Можливість професійного та кар'єрного росту.

Ø · Соціальний пакет.

Ø · Конкурентні умови праці.

3. Експерт відділу корпоративних продажів (м.Львів)

Основні вимоги:

Ø · вища фінансово — економічна освіта;

Ø · досвід роботи від 2-х років у системному банку з корпоративними клієнтами (Бажано);

Ø · знання банківських продуктів корпоративного бізнесу;

Ø · розвинуті навички презентації та продажу банківських продуктів юридичним особам;

Ø · володіння англійською мовою (бажано) ;

Ø · розглядаємо також кандидатури без досвіду роботи;

Ø · відмінні комунікаційні здібності, організованість, високий рівень особистої відповідальності, здатність працювати у команді, ретельність, позитивне мислення

Основні функції:

Ø · пошук та залучення на обслуговування корпоративних клієнтів («середній» та «великий» бізнес);

Ø · продаж банківських продуктів, в тому числі кредитних, консультацій щодо банківських продуктів, потенційним та існуючим корпоративним клієнтам банку;

Ø · збір документів для проведення кредитного аналізу та координація роботи з різними управліннями/відділами банку щодо процесу залучення та обслуговування корпоративних клієнтів;

Ø · контроль за дохідністю клієнта

Умови:

Ø · робота в стабільній компанії.

Ø · можливість професійного та кар'єрного росту.

Ø · соціальний пакет.

Ø · конкурентні умови праці

4. Асистент з залучення клієнтів - Промоутер (розклеювання листівок) м.Львів

Основні вимоги:

Ø · освіта та досвід роботи не потрібні

Ø · активність, організованість, точність, чесність

Основні функції:

Ø · розповсюдження рекламної продукції: візиток, флаєрів, розклейка оголошень

Умови:

Ø · робота в стабільній компанії.

Ø · можливість професійного та кар'єрного росту.

Ø · соціальний пакет.

Ø · конкурентні умови праці

Контактна особа: Шабан Софія Михайлівна - начальник відділу персоналу,  вул. Івана Франка, 20, тел. 0672427716, e:mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. @ Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

 

 

 

 

Увага для випускників та студентства Інституту!!!

Щороку

в Інституті проводиться ярмарок працевлаштування за адресою:

проспект Чорновола, 61 (листопад місяць)

о 15.30 год.

 

 

Ярмарок працевлаштування

У Львівському інституті банківської справи навчається близько 2 тис. студентів, які вже задумуються над майбутнім місцем праці. Ярмарок працевлаштування – реальна можливість для пошуку свого майбутнього, адже саме тут частина наших студентів щороку знаходить свою першу роботу.

Основною метою заходу є створення ідеального середовища для спілкування між амбітними студентами і представниками провідних компаній України.

Учасниками події є компанії-роботодавці, які пропонують студентській молоді отримати інформацію про діяльність, стажування та вільні вакансії!

 

 

 

 

3. Асистент з залучення клієнтів - Промоутер (розклеювання листівок) м.Львів

Основні вимоги:

Ø · освіта та досвід роботи не потрібні

Ø · активність, організованість, точність, чесність

Основні функції:

Ø · розповсюдження рекламної продукції: візиток, флаєрів, розклейка оголошень

Умови:

Ø · робота в стабільній компанії.

Ø · можливість професійного та кар'єрного росту.

Ø · соціальний пакет.

Ø · конкурентні умови праці

Nestlé Business Services Lviv запрошує на практику!
Якщо ти прагнеш пройти навчання в динамічній компанії, яка об’єднує різні культури і сфери
діяльності, серед цікавих людей та висококваліфікованих фахівців і готовий до змін - нам
потрібен саме ти! Кожен учасник матиме можливість отримати постійне місце праці після
успішного закінчення програми практики.
Поквапся, кількість місць обмежена!
Літня практика в NBS Lviv
Запрошуємо: Студенти 3-5 курсів
Тривалість практики: 2-3 місяці
Початок: Червень 2017 року
Напрямки:
Адміністрування даних персоналу
Нарахування заробітної плати
Контактний центр
Моніторинг соціальних мереж
Взаєморозрахунки з клієнтами
Взаєморозрахунки з постачальниками
Бухгалтерські операції
Підтримка постачань
Підтримка інформаційних систем
Вимоги до кандидатів:
Вища освіта (економіка, фінанси, облік і аудит,
міжнародна інформація, прикладна лінгвістика,
комп’ютерна інженерія, міжнародні відносини,
філологія; 3-5 рік навчання);
Знання англійської мови (середній рівень та вище);
Знання інших європейських мов буде перевагою;
Здатність швидко навчатися;
Гнучкість та мобільність.
Ви отримаєте:
Знайомство з діяльністю найбільшої компанії світу з
виробництва продуктів харчування;
Практичні навички роботи в бізнес-середовищі;
Досвід роботи у динамічній команді професіоналів;
Офіційне працевлаштування та оплату праці.
Бажаєш взяти участь у програмі практики в NBS Lviv?
Обери напрямок, в якому бажаєш пройти практику
Надішли резюме на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , у темі листа зазнач:
«Практика – [Напрямок]»
Пройди телефонну співбесіду
Пройди співбесіду з фахівцем відділу HR та керівником відповідного
напрямку
Отримай запрошення на практику
Розпочни свою практику в NBS Lviv
Кінцевий термін подачі заявок - 30 травня 201 7 р.
Маєш запитання? Звертайтеся за телефоном: +38 050 413 96 13


Майбутньому співробітнику

ПРИВАТБАНК

Приєднюйтесь

до нашої команди

Ми шукаємо спеціалістів різного профілю (касири, спеціалісти з обслуговування фізичних осіб, спеціалісти з обслуговування корпоративних клієнтів, клієнт-мененджери) і пропонуємо конкурентоспроможну заробітню плату, привабливий соціальний пакет і карєрне зростання

Ви готові працювати в команді професіоналів?

ВИМОГИ: енергійний, цілеспрямований, комунікабельний, бажаючий карєрного росту, працьовитий.

ОСВІТА: Вища, або незакінчена вища, середня спеціальна.

Зарплата від 4000 до 9000 грн

Якщо ти такий (така) чекаю на співбесіду

Володимир +380677759047

16 грудня 2016 року відбулося відкриття глобального сервісного центру «Veon» у Львові, який виконує функції централізованого офісу з обслуговування операцій з фінансів, закупівель і HR-процесів для країн – України, Вірменії, Грузії, Казахстану, Киргизстану, Таджикистану, Узбекистану і Алжиру.

Зустріч з представником компанії «Veon» відбудеться  24.05.17 (середа)

в 12-00 в ауд. 3-439

Довідка:

Компанія «Veon» – глобальний провайдер телекомунікаційних послуг, що базується у Амстердамі. У 2012 році був шостим за розмірами оператор мобільної мережі у світі (за кількістю клієнтів). 

Майбутньому співробітнику

ПРИВАТБАНК

Приєднюйтесь

до нашої команди

Шукаємо мененджера для роботи з корпоративними клієнтами в команду одного з найкращих відділень ПриватБанку в центрі Львова. Дохід від 9000 грн. Дружній колектив, цікаві клієнти та кар’єрне зростання для ініціативних та наполегливих молодих людей.

ВИМОГИ: енергійний, цілеспрямований, комунікабельний, бажаючий карєрного росту, працьовитий.

ОСВІТА: Вища, або незакінчена вища, середня спеціальна.

 

Якщо ти такий (така) чекаю на співбесіду

Володимир +380677759047

Усі переконують: “Потрібно шукати можливості та досвід”. Навіщо це робити, якщо у Тебе є STUDLAVA.COM

Що це? Платформа для ефективної комунікації студентів і роботодавців, яка показує: навчання та роботу можна й потрібно поєднувати.

Вони допомагають в пошуку першого досвіду для студента, розповідають про стажування та надихають не боятись спробувати власні сили.

Разом ми навчимось поєднувати навчання та роботу, щоб отримати неповторний досвід.

З нами Ти:

- розкриваєш кар’єрні горизонти;
- покращуєш навики;
- стаєш незалежним.

Брати гроші в батьків на навчання й розваги вже не модно, коли у Тебе є STUDLAVA. До речі, заходь на STUDLAVA.COM, щоб дізнаватись усі вакансії. Ти ж знаєш, їх тут найбільше для студентів, в цьому наша особливість.

Отримаймо досвід разом.

Опитування

Запитання для абітурієнтів: " Яка з перелічених спеціальностей Вас найбільше цікавить ? "

Фінанси і кредит - 42.6%
Облік і аудит - 23.6%
Економічна кібернетика - 16.7%
Управління персоналом - 17.1%

Календар подій

November 2017
пн. вт. ср. чт. пт. сб. нд.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30