• 12304074_1271279002897551_6047473820448846460_o.jpg
  • Assoc_ 193.JPG
  • divchata.jpg
  • lidvnzubs.jpg
  • lviv_inst_ubs.jpg
  • _MG_0169.jpg

Пропозиції роботи

Кужій Любов Михайлівна - завідувач практики, каб. 3-207,

E:Mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   

Чекаю резюме від студентів всіх форм навчання, всіх спеціальностей, всіх курсів.

Пропозиції роботи бувають різні - від тимчасового приробітку студентам першого курсу до пропозиції реального працевлаштування для студентів старших курсів. До зустрічі!

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (04.09.2017)

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (04.09.2017)

Хочете стати директором банку?

Почніть з першої сходинки!

Наприклад, у Львові - шукаємо активних, розумних, а ще обовязково позитивних та фінансово грамотних хлопців та дівчат для роботиу шикарному відділенні у самому центрі Львова на площі Міцкевича,6 - є вакансії:

- касир-операціоніст,

- клієнт-менеджер,

- спеціаліст з обслуговування клієнтів.

Робота є і гроші є! А Вас - не вистачає)))

Дізнавайтеся деталі за тел.: (097) 196-89-07, Демедюк Ірина Петрівна - керівник відділення, 

тел. 097-196-89-07,   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. skype-ім'я vo141287kip

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (04.09.2017)

ВІТАЮ  ВСІХ  З  ПОЧАТКОМ  НАВЧАЛЬНОГО  РОКУ!

 

 

 

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (06.06.2017)

ПрАТ «Концерн Хлібпром»

Назва посади, на яку здійснюється підбір: Фахівець з планування виробництва та складських запасів
Необхідна кількість працівників 3
Опис роботи:

Місце роботи

(ГО /назва ВП, місто)

Львів, ЦО  (фактичне місце праці – ЦКВ, вул. Східна 45)
Підрозділ Дирекція з логістики
Підпорядкованість (безпосередній керівник) Начальник аналітично-планового відділу
Функціональні обов’язки та завдання, які буде виконувати кандидат на вакантній посаді

ü  планування виробництва брендованого печива, напівфабрикатів, кондитерки на основі отриманих прогнозів продаж;

ü  розрахунок поточних запасів продукції, дотримання встановлених нормативів;

ü  щоденний аналіз залишків продукції та її розподіл між складами;

ü  поповнення складів логістичних операторів;

ü  визначення необхідної кількості продукції при відкритті нових складів;

ü  формування звітів для виробництва;

ü  формування звітів  по відхиленнях для керівництва;

ü  щоденний аналіз руху складських запасів,  відслідковування відповідності прогнозів продаж до фактичної реалізації;

ü  надання інформації для виробництва, щодо кількості продукції, яку необхідно перевести із заготовок у готову;

ü  розрахунок коефіцієнту оборотності складу по SKU.

ü  аналіз руху складських запасів брендованого печива, напівфабрикатів та кондитерки

Вимоги до кандидата:
Стать, вік Жіноча, вік 21-35 р.
1. Досвідчений користувач Eхсеl
2. Досвідчений користувач Power Point
3. Економічна освіта
4. Аналітичні здібності
5. Досвід ділового спілкування
Умови роботи:
Графік роботи Пн-Пт з 09 до 18
Тривалість випробувального терміну: 3 місяці

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (06.062017)

Західноукраїнська регіональна дирекція АТ «ОТП Банк» пропонує вакансії:

Стажер – практикант

Основні вимоги:

  • студент 3−5 курсів;
  • Освіта: повна/незакінчена вища, освіта економічного чи фінансового профілю (розглядаємо також студентів з філологічної освітою — напрямок угорська мова.)
  • вільне володіння офісними програмами (Word, Excel)
  • відповідальність, організованість, комунікабельність

Наша пропозиція:

  • цікава та динамічна робота в обслуговуванні клієнтів та активних продажах;
  • робота за договором про надання послуг з можливістю подальшого працевлаштування;
  • розвинена система бонусів та премій;
  • корпоративне навчання за рахунок банку;
  • перспектива кар'єрного зростання;
  • досвід роботи у великому європейському банку;
  • можливість проходження паралельно практики.

 

Експерт з обслуговування клієнтів/теллер (м.Львів)

Основні вимоги:

  • повна вища економічна/фінансова освіта;
  • досвід роботи від 1 року
  • знання нормативної бази НБУ.
  • відповідальність, організованість, комунікабельність

 

Обов’язки:

  • обслуговування юр. та фіз. осіб
  • операції з платіжними картками
  • робота з нерезидентами
  • операції з грошовими переказами

 

Умови:

  • робота в стабільній компанії.
  • можливість професійного та кар' єрного росту.
  • соціальний пакет.
  • конкурентні умови праці.

 

Касир (м.Львів)

 

Основні вимоги:

  • повна вища економічна/фінансова освіта;
  • досвід роботи від 1 року
  • знання нормативної бази НБУ.
  • відповідальність, організованість, комунікабельність

 

Обов'язки:

  • обслуговування юр. та фіз. осіб
  • операції з платіжними картками
  • робота з нерезидентами
  •  операції з грошовими переказами
  • операційно-касове обслуговування
  • закриття відкриття операційного дня

 

Умови:

  • робота в стабільній компанії.
  • можливість професійного та кар'єрного росту.
  • соціальний пакет.
  • конкурентні умови праці.

 

Експерт з продажів (м.Львів)

 

Основні вимоги:

  • Вища фінансово/економічна освіта
  • Досвід роботи у банківській сфері від 6 місяців (готові також розглядати  кандидатуру студента)
  • Відмінні комунікаційні здібності, вміння презентації інформації, ретельність, організованість
  • Досвідчений користувач ПК

 

Основні функції:

  • Залучення нових клієнтів — фізичних осіб
  • Консультація потенційних клієнтів
  • Продаж банківських продуктів, в тому числі і кредитів
  • Збір документів для оформлення продажу продукту
  • Звітність керівництву

 

Умови:

  • Робота в стабільній компанії.
  • Можливість професійного та кар'єрного росту.
  • Соціальний пакет.
  • Конкурентні умови праці

Контактна особа: Шабан Софія Михайлівна, тел. 0672427716, e:mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ,  

вул. Івана Франка, 20,

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (25.05.2017)

Спеціаліст клієнтської підтримки компанії "Vodafone Україна"

Ти навчаєшся і при цьому бажаєш працювати та розвиватися як професіонал, при цьому виникає питання «Як можна поєднувати якісно навчання та роботу?»

Це легко! Vodafone Україна шукає саме Тебе!

Що Ви будете робити?

  • надавати підтримку абонентам в технічних питаннях та мобільного зв’язку
  • інформувати клієнтів щодо нових послуг компанії
  • працювати зі зверненнями та пропозиціями клієнтів

Що ми пропонуємо?

  • досвід роботи в міжнародній компанії
  • можливість професійного та кар'єрного зростання
  • гнучкий графік роботи
  • гідний рівень оплати праці
  • соціальне забезпечення
  • комфортні умови праці в сучасному офісі

Не зволікай, а своє резюме нам відправляй на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , або телефонуй за номером +380501158817

ОГОЛОШЕННЯ (18.05.2017)

16 грудня 2016 року відбулося відкриття глобального сервісного центру «Veon» у Львові, який виконує функції централізованого офісу з обслуговування операцій з фінансів, закупівель і HR-процесів для країн – України, Вірменії, Грузії, Казахстану, Киргизстану, Таджикистану, Узбекистану і Алжиру.

Зустріч з представником компанії «Veon» відбудеться  24.05.17 (середа)

в 12-00 в ауд. 3-439

Довідка:

 

Компанія «Veon» – глобальний провайдер телекомунікаційних послуг, що базується у Амстердамі. У 2012 році був шостим за розмірами оператор мобільної мережі у світі (за кількістю клієнтів). 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (12.05.2017)

Майбутньому співробітнику

ПРИВАТБАНК

Приєднюйтесь до нашої команди

Ми шукаємо спеціалістів різного профілю (касири, спеціалісти з обслуговування фізичних осіб, спеціалісти з обслуговування корпоративних клієнтів, клієнт-мененджери) і пропонуємо конкурентоспроможну заробітню плату, привабливий соціальний пакет і карєрне зростання

Ви готові працювати в команді професіоналів?

ВИМОГИ: енергійний, цілеспрямований, комунікабельний, бажаючий карєрного росту, працьовитий.

ОСВІТА: Вища, або незакінчена вища, середня спеціальна.

Зарплата від 4000 до 9000 грн

Якщо ти такий (така) чекаю на співбесіду

 

Володимир +380677759047

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (11.05.2017)

КОНКУРС З ВІДБОРУ НА ВАКАНТНІ ПОСАДИ В РАМКАХ ПІЛОТНОГО ПРОЕКТУ

«НОВЕ ОБЛИЧЧЯ КОРДОНУ»

Розпочинається черговий етап набору до реформованих органів і підрозділів Державної прикордонної служби в рамках пілотного проекту «Нове обличчя кордону», який здійснюється на конкурсній основі.

Він відбуватиметься на базі прикордонних підрозділів, персонал яких нестиме службу в аеропорту «Бориспіль», залізничній станції «Київ-пасажирський» та пункті пропуску «Краковець» на кордоні з Польщею.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • гідний рівень грошового забезпечення, близько 9 000 гривень
  • соціальне забезпечення згідно з діючим законодавством
  • гарантований соціальний захист для військовослужбовців та членів їх сімей
  • якісне медичне обслуговування
  • професійну підготовку за міжнародними стандартами
  • престижну стабільну роботу
  • перспективу кар’єрного зростання
  • нову уніформу

З основними обовязками та вимогами до усіх кандидатів є можливість ознайомитись на сайті державної прикордонної служби України http://dpsu.gov.ua/ua/newface/

Іншу інформацію з питань проведення відбору можна отримати щоденно з 9.00 до 20.00 в CALL-центрах за телефонами:в Києві - (044) 239 85 35, у Львові (032) 258 50 38

Контактні особи від Національної академії:

Жилкіна Ірина Юріївна (067-77-93-207),

Коренчук Віктор Петрович (067-29-23-956)

НАШІ ОФІЦІЙНІ РЕСУРСИ:

https://twitter.com/dpsu_ua

https://www.facebook.com/DPSUkraine/?fref=ts

https://www.youtube.com/user/BorderGuardService

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (31.03.2017)

Страхова компанія №1 у світі 

Адреса: 79008, м.Львів,вул.Римлянина,1  

Контакти: т.:0503706590, 067208869e-mail:  ZPerzhola@gmail.com

ТзОВ «Старлайф»  -  провідний посередник у сфері забезпечення життя. Основний напрямок діяльності -  консультації з питань фінансового забезпечення, накопичення капіталу та страхового захисту.

Вакансії:

-          фінансовий консультант

Вимоги до претендентів:

-          комунікабельність та мобільність

-          відповідальність

-          амбітність та активність

-          орієнтація на роботу в команді

-          здатність швидко навчатись

                     Заробітна плата – понад 10 000,00 грн.

Пропонуємо всебічну підтримку, можливість професійного розвитку та кар’єрного росту, працівники  знаходяться в процесі безперевного навчання, проходять тренінги  і  мають  можливсть  подорожувати.

ПРОПОЗИЦІЯ СТАЖУВАННЯ (27.03.2017)

Стажування

Мета програми стажування – підготовка кваліфікованих фахівців. Отримавши комплексний досвід у відділах взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками, бухгалтерських операцій, адміністрування даних персоналу, розрахунку заробітної плати, контактному центрі та відділі оцінки якості кожен учасник матиме можливість після закінчення програми стажування зайняти одну із посад в компанії.

Програма стажування в NBS Lviv
Ми чекаємо на: Студентів 5-6 курсів та випускників
Тривалість: 9-12 місяців
Старт: Липень 2017 року
Напрямки:
  • Адміністрування даних персоналу
  • Нарахування заробітної плати
  • Моніторінг соціальних мереж
  • Бухгалтерські операції
  • Підтримка постачань
  • Оцінка якості процесів
Вимоги до кандидатів:
  • вища освіта (економіка, фінанси, міжнародні відносини, філологія);
  • Знання англійської мови (середній рівень та вище);
  • Знання інших європейських мов буде перевагою;
  • Особиста відповідальність;
  • Гнучкість та мобільність
  • Здатність швидко навчатися;
  • Можливість працювати повний робочий день.
Ви отримаєте:
  • Досвід роботи в міжнародній компанії;
  • Практичні навички роботи в бізнес-середовищі;
  • Досвід роботи у динамічній команді професіоналів;
  • Офіційне працевлаштування та оплату праці;
  • Соціальний захист та компенсаційний пакет.
Якщо ти хочеш взяти участь у програмі стажування в NBS Lviv:
 
  1. Обери напрямок, в якому бажаєш пройти стажування
 
  1. Надішли своє резюме на адресу  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
    У темі листа зазнач: «Стажування - <Напрямок>»
 
  1. Пройди телефонну співбесіду
 
  1. Пройди співбесіду з фахівцем HR відділу
 
  1. Пройди тестування та практичні завдання

     

 
  1. Пройди особисту співбесіду з керівником відповідного напрямку
 
  1. Розпочни своє стажування в Нестле


Якщо ти прагнеш працювати в динамічній компанії, що об’єднує різні культури та сфери діяльності, серед цікавих людей та висококваліфікованих фахівців і ти готовий до змін - нам потрібен саме ти! Поквапся, кількість місць обмежена!

Термін подачі заявок - по 31 травня 2017 р.

ПРОПОЗИЦІЯ ПРАКТИКИ (27.03.2017)

Практика

Мета практики – надати можливість молоді отримати навички роботи в бізнес-середовищі та практичний досвід під час навчання.

Літня практика в NBS Lviv
Ми чекаємо на: Студентів 3-5 курсів           
Тривалість: 2-3 місяці
Старт: Червень 2017 року
Напрямки:
  • Адміністрування даних персоналу
  • Нарахування заробітної плати
  • Моніторинг соціальних мереж
  • Бухгалтерські операції
  • Підтримка постачань
  • Оцінка якості процесів
Вимоги до кандидатів:
  • вища освіта (економіка, фінанси, міжнародні відносини, філологія; 3-5 рік навчання);
  • знання англійської мови (середній рівень та вище);
  • знання інших європейських мов буде перевагою;
  • здатність швидко навчатися;
  • гнучкість та мобільність.
Ви отримаєте:
  • Знайомство з діяльністю найбільшої компанії світу з виробництва продуктів харчування;
  • Практичні навички роботи в бізнес-середовищі;
  • Досвід роботи у динамічній команді професіоналів;
  • Офіційне працевлаштування та оплату праці.
Якщо ти хочеш взяти участь у програмі практики в NBS Lviv:
 
  1. Обери напрямок, в якому бажаєш пройти практику
 
  1. Надішли своє резюме на адресу  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
    У темі листа зазнач: «Практика - <Напрямок>»
 
  1. Пройди телефонну співбесіду
 
  1. Пройди співбесіду з фахівцем відділу HR та керівником відповідного напрямку
 
  1. Отримай запрошення на практику
 
  1. Розпочни свою практику в Нестле


Якщо ти прагнеш працювати в динамічній компанії, яка об’єднує різні культури і сфери діяльності, серед цікавих людей та висококваліфікованих фахівців і готовий до змін - нам потрібен саме ти! Поквапся, кількість місць обмежена!

Термін подачі заявок - по 30 травня 2017р.

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (24.03.2017)

 

ПРОПОЗИЦІЯ СТАЖУВАННЯ (24.03.2017)

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (23.03.2017)

Компанія  «Ніка Друк»  шукає  БІЗНЕС-АНАЛІТИКА

Повна зайнятість, готові взяти студента. Заробітна плата – 5000 грн

Успішна та перспективна компанія «НІКА ДРУК» шукає в свою команду бізнес-аналітика.

Якщо у Вас аналітичний склад мислення, Ви володієте навиками роботи з 1С, добре знаєте SQL та Exel, тоді Вам до нас!

Основними завданнями для Вас будуть: постановка завдань для програміста по завантаженню звітності з 1С; формування та аналіз звітів в Exel.

Підпорядкування особисто директору компанії.

Ми пропонуємо:

  • конкурентну заробітну плату;
  • роботу в молодому дружньому колективі компанії, яка швидко розвивається;
  • комфортні умови праці;
  • можливість кар'єрного зростання;
  • довіз до місця роботи/до дому.

Робочий графік:

  • Робочі дні: понеділок-п'ятниця з 09:00 до 18:00.
  • Вихідні дні: субота, неділя.

Наші контакти:

  • Адреса: ТзОВ «Ніка Друк» (Львівська обл., с. Чишки, вул. Лесі Українки,53)
  • Контактна особа: Олена Лашкевич, телефон: +38 (067) 326 55 27.

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (10.03.2017)

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (10.03.2017)

Західноукраїнська регіональна дирекція АТ «ОТП Банк» пропонує вакансії:

  1. Експерт з обслуговування клієнтів/теллер (м.Львів)

Основні вимоги:

  • повна вища економічна/фінансова освіта;
  • досвід роботи від 1 року
  •  знання нормативної бази НБУ.
  • відповідальність, організованість, комунікабельність

Обов’язки:

  • обслуговування юр. та фіз. осіб
  • операції з платіжними картками
  • робота з нерезидентами
  • операції з грошовими переказами

Умови:

  • робота в стабільній компанії.
  • можливість професійного та кар' єрного росту.
  • соціальний пакет.
  • конкурентні умови праці

2. Касир (м.Львів)

Основні вимоги:

  • повна вища економічна/фінансова освіта;
  • досвід роботи від 1 року
  • знання нормативної бази НБУ.
  • відповідальність, організованість, комунікабельність

Обов'язки:

  • обслуговування юр. та фіз. осіб
  • операції з платіжними картками
  • робота з нерезидентами
  • операції з грошовими переказами
  • операційно-касове обслуговування
  • закриття відкриття операційного дня

Умови:

  • робота в стабільній компанії.
  • можливість професійного та кар'єрного росту.
  • соціальний пакет.
  • конкурентні умови праці.

3. Асистент з залучення клієнтів - промоутер (розклеювання листівок) м.Львів

Основні вимоги:

  • освіта та досвід роботи не потрібні
  • активність, організованість, точність, чесність

         Основні функції:

  • розповсюдження рекламної продукції: візиток, флаєрів, розклейка оголошень

Умови:

  • робота в стабільній компанії.
  • можливість професійного та кар'єрного росту.
  • соціальний пакет.
  • конкурентні умови праці

4. Експерт з продажів (м.Львів)

Основні вимоги:

  • Вища фінансово/економічна освіта
  • Досвід роботи у банківській сфері від 6 місяців (готові також розглядати кандидатуру студента)
  • Відмінні комунікаційні здібності, вміння презентації інформації, ретельність, організованість
  • Досвідчений користувач ПК

Основні функції:

  • Залучення нових клієнтів — фізичних осіб
  • Консультація потенційних клієнтів
  • Продаж банківських продуктів, в тому числі і кредитів
  • Збір документів для оформлення продажу продукту
  • Звітність керівництву

Умови:

  • Робота в стабільній компанії.
  • Можливість професійного та кар'єрного росту.
  • Соціальний пакет.
  • Конкурентні умови праці.

Контактна особа: Шабан Софія Михайлівна - начальник відділу персоналу,

вул. Івана Франка, 20, тел. 0672427716, e:mail: Sofiia.SHABAN@otpbank.com.ua

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (20.02.2017)

Вакансія: адміністратор школи іноземних мов.

Графік роботи:Пн-пт з 10.00 до 19.00 (іноді з 11.00 до 20.00)

                                       + 2 суботи в місяць з 10.00 до 16.00.

З/п від 3 000 до 4 000 грн., можливе офіційне працевлаштування.

Вимоги до кандидата: комунікабельність, привітність, пунктуальність, вміння працювати на результат. Всі деталі на співбесіді.

Контакти  – 063 397 06 77  або 097 803 69 63 – Ольга

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (10.02.2017) 

 
ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (26.01.2017)
 

ВАКАНСІЯ: Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПАТ «А-Банк» оголошує конкурс на заміщення вакансії спеціаліста з обслуговування клієнтів в м. Львів

Функціональні обов’язки:

  • здійснювати пошук потенційних клієнтів-фізичних осіб та залучення їх на обслуговування;
  • обслуговувати та супроводжувати клієнтів-фізичних осіб на відділенні (депозити, кредити, рахунки.);
  • підтримувати і розвивати відносини з клієнтами.

Вимоги до кандидатів:

  • повна вища або базова економічна освіта банківського або фінансового напряму підготовки (магістр, спеціаліст, бакалавр);
  • знання вимог нормативних документів НБУ;
  • активна молода людина, яка має бажання навчатися і розвиватися;
  • досвід роботи не обов’язковий.

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування;
  • роботу на відділенні банку;
  • конкурентний рівень оплати праці (ставка і премія);
  • можливість професійного і кар’єрного росту;
  • оплачувану відпустку, мобільний зв'язок, медичне страхування

Контактні дані: Адреса місця роботи - м. Львів, вул. Коперника, 32; Контактна особа: Бойко Олексій, тел. 0978683412, 0507555072

 


ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (20.01.2017)

 

ПАТ«КРЕДОБАНК» оголошує конкурс на посаду

Менеджер з готівкового кредитування (фізичні особи)

Основні задачі та обов’язки:

  • Забезпечувати виконання планів продажів у ввіреному сегменті.
  • Налагоджувати довгострокові та взаємовигідні стосунки із клієнтами.
  • Відкривати канали продажу банківських продуктів.
  • Залучати нових клієнтів.

Вимоги:

  • Наявність вищої освіти.
  • Відмінні комунікативні навички, вміння домовлятись з клієнтами.
  • Ознайомлення із  техніками ведення продажу банківських продуктів.
  • Активність, аналітичний склад розуму, ініціативність.

Умови працевлаштування:

  • Офіційне працевлаштування
  • Навчання та розвиток у великій міжнародній компанії
  • Конкурентна заробітна плата та додаткова мотивація
  • Соціальний пакет
  • Чудову робочу атмосферу в динамічній команді професіоналів

Контактний телефон – 050- 33-93-619 або  297-20-73;

Е:mail     Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (14.12.2016)

 

Вакансія Спеціаліст Контакт центру

позмінний графік роботи (можливість поєднувати навчання і роботу)

ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ

        • Інформування клієнтів про продукти і послуги Банку, розташування відділень та банкоматів Банку.

        • Обслуговування звернень держателів платіжних карток (блокування / розблокування, управління лімітами, сальдо, трансакції та інше).

        • Надання відповідей на e-mail запитання.

        • Здійснення вихідних дзвінків до потенційних клієнтів, проведення телефонних досліджень та опитувань.

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА

        • Знання української, російської мови.
        • Неповна вища або вища економічна освіта.
        • Комунікабельність, акуратність, пунктуальність, відповідальність.

УМОВИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

  • Офіційне працевлаштування
  • Навчання та розвиток у великій міжнародній компанії 

Якщо Вас зацікавила ця вакансія, і Ви відповідаєте вимогам, будь ласка, направляйте Ваше резюме на е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з поміткою у темі листа «Вакансія Call – center».


ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (07.12.2016)

 3

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (25.11.2016)

Вакансія касира в Укрексімбанк

Завдання та обов'язки :

● приймання готівки національної та іноземної валюти від клієнтів та

працівників філії;

● видача готівки національної та іноземної валюти клієнтам та працівникам

філії;

● обмін зношених грошових білетів на придатні до обігу та розмінної

монети одного номіналу на інші;

● приймання пошкоджених та зношених банкнот на інкасо з подальшою

оплатою;

● видача національної та іноземної валюти по міжнародних платіжних

картках;

● обробка та формування цінностей;

● видача клієнтам філії чекових книжок і бланків;

● купівля у фізичних осіб-резидентів і нерезидентів готівкової іноземної

валюти за готівкові гривні;

● продаж фізичним особам-резидентам готівкової іноземної валюти за

готівкову гривню;

● зворотний обмін фізичним особам - нерезидентам невикористаних готівкових

гривень на готівкову іноземну валюту;

● конвертація (обмін) готівкової іноземної валюти однієї іноземної

держави на готівкову іноземну валюту іншої іноземної держави;

●   здійснює операції з продажу ювілейних монет.

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (25.11.2016)

Фінансова компанія «Кредит Маркет» запрошує на роботу менеджера з кредитування на відділення на Сихові і на вул. Городоцькій. Дружній колектив, гарно обладнані відділення, безкоштовне навчання, офіційне працевлаштування. Графік роботи з 9.0 до 18.0 Пн-Пт. Зарплата мінімальна  + %; в залежності від видачі кредитів. Все залежить від вас!

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (22.11.2016)

« Э Л Е К Т Р О П Р И В О Д »
69008, Украина, г. Запорожье, Южное шоссе, 77-а., E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Компанія «Електропривод» 20 років розробляє, виробляє і постачає індустріальні комплектні
електроприводи серії IDS, ETS і DTS, затребувані в 7 галузях промисловості. У період з 1996 по 2014 рр. компанія «Електропривод» здійснила поставки електроприводів і комплектуючих до 47 країн планети Земля.
Пропонуємо для студентів 2 - 5 курсів і випускників з метою проходження практики або працевлаштування в компанії «Електропривод» на конкурсній основі на позиціях:
- Менеджер ЗЕД - 5 вакансій;
- Інженер-маркетолог - 6 вакансій;
- Інженер-електромеханік - 5 вакансій;
- Технік-електромеханік - 4 вакансії;
- Менеджер по ресурсам - 1 вакансія.
Компанія надає:
- Lanch, Dinner - за рахунок компанії.
- Гуртожиток іногороднім - за рахунок компанії.
- Робота під час практики оплачується.
- Відрядження по Східній частині планети Земля.
- За домовленістю, можлива часткова оплата за практику на рахунок навчального закладу, - для
здійснення його статутної діяльності.
Вимоги до претендентів: Абсолютне здоров'я, енергійність, позитив.
Розмовні мови вітаються: Англійська, Арабська, Польська, Фарсі, Турецька, Румунська, Іспанська,
Французька.
По вакансіям: менеджер ЗЕД, інженер-електромеханік, технік-електромеханік – стать чоловіча.
Тел. (050) 656-03-41, (093) 130-04-90.

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (22.11.2016)

ПАТ «Концерн Хлібпром» — провідний виробник хлібобулочних виробів, ТМ Bandinelli, ТМ Наминайко, ТМ Хлібна Хата, ТМ Львівський хліб, ТМ Живий злак, ТМ Любляна запрошує на роботу бухгалтерів - студентів останніх курсів та випускників

Компанія пропонує:
• Офіційне працевлаштування
• Навчання та розвиток
• Комфортні умови праці
• Конкурентний рівень доходу

Якщо Вас зацікавила дана вакансія, надсилайте Ваше резюме за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
або телефонуйте 067-350-81-46 Наталя

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (21.11.2016)

Вакансії на сьогодні по Західному, Волинському, Подільському регіону ПАТ «Укрсоцбанк» UniCredit Bank:

2 вакансії старшого касира (м. Львів)

1 вакансія касира каси перерахунку (м. Львів)

1 вакансія менеджера по обслуговуванню фізичних осіб (м. Ужгород)

2 вакансії старшого касира (м. Ужгород)

1 вакансія менеджера по обслуговуванню фізичних осіб (м. Івано-Франківськ)

2 вакансії старшого касира (м. Рівне)

1 вакансія старшого касира (м. Хмельницький)

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (21.11.2016)

ПАТ «КРЕДОБАНК» — банк з іноземним капіталом, який входить до складу групи PKO Bank Polski SA — найбільшого польського банку та одного із лідерів Центральної та Східної Європи, оголошує конкурс на наступні посади:

Спеціаліст з фінансового моніторингу головного банку (м. Львів)

Функціональні обов'язки:

  • Аналіз операцій клієнтів для виявлення таких, що підлягають фінансовому моніторингу;
  • Щоденний контроль, виявлення, підготовка до передачі Уповноваженому органу інформації ,що стали обєктом фінансового моніторингу;
  • Проведення заходів щодо вивчення діяльності клієнтів, уточнення інформації щодо їх ідентифікації підтримка і розвиток відносин з клієнтами;
  • Організація та проведення навчань для працівників структурних підрозділів Банку з питань фінансового моніторингу та здійснення перевірок з питань дотримання відділеннями вимог щодо фінансового моніторингу.

Спеціаліст відділу вхідних/вихідних кампаній (м. Львів)

Функціональні обов'язки:

  • Обслуговування звернень клієнтів, які надходять у колл-центр Банку;
  • Інформування клієнтів про актуальні продукти та послуги Банку;
  • Дистанційне обслуговування рахунків клієнтів системи «КредоДайрект»;
  • Обслуговування звернень держателів платіжних карток.

Аналітик з готівкового кредитування (м. Львів)

Функціональні обов'язки:

  • Розгляд та оцінка кредитних проектів по споживчих кредитах, підготовка висновків/проектів рішень;
  • Визначення додаткових умов по проектах, що аналізуються;
  • Перевірка клієнта в базах даних, формування відповідних звітів;
  • Співпраця з відділеннями Банку з метою доопрацювання кредитних проектів, надання інформаційно-консультаційної підтримки.

Спеціаліст з готівкового кредитування ( м. Львів)

Функціональні обов'язки:

  • Продаж кредитних продуктів та супутніх послуг клієнтам;
  • Забезпечувати виконання планів продажів у ввіреному сегменті;
  • Налагоджувати довгострокові та взаємовигідні стосунки із клієнтами;
  • Активізувати роботу по залученню клієнтів та посиленню конкурентоспроможності;
  • Відкривати канали продажу банківських продуктів;
  • Вносити пропозиції щодо стратегії розвитку продаж;
  • Формувати відповідний імідж банку в регіоні місцезнаходження відділення.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Навчання та розвиток у великій міжнародній компанії;
  • Конкурентний рівень заробітної плати та додаткову мотивацію;
  • Соціальний пакет;
  • Чудову робочу атмосферу в динамічній команді професіоналів.

Якщо Вас зацікавила ця вакансія, - надсилайте своє резюме на електронну скриньку HR@kredobank.com.ua .

Контакти: +38 (067) 28 95 836 Соломія

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (21.11.2016)

Компанія «KPMG» пропонує вакансію стажера, група трансферного ціноутворення.

Ключові обов'язки:

  • порівняльні дослідження (пошук інформації у відкритих джерелах) в рамках трансфертного ціноутворення проектів;
  • робота з українськими і зарубіжними базами даних;
  • написання звітів про порівняльні дослідження (українською, англійською та російською мовами);
  • працювати з внутрішніми базами даних компанії.

Знання та досвід:

  • Вища / Фінансова / Технічна / Економічна освіта або студент останніх курсів з можливістю працювати повний робочий день;
  • відмінні аналітичні навички; логічний підхід до аналізу і вирішення проблем;
  • дослідницькі навички;
  • відповідальність, точність і увага до деталей;
  • впевнений користувач MS Office (MS Word, MS Excel);
  • широкий кругозір, ерудиція; базове розуміння економічних і бізнес-процесів;
  • знання основних принципів українського бухгалтерського обліку;
  • вміння працювати в стресових умовах; можливість дотримувати терміни;
  • вміння працювати з великими обсягами інформації;
  • добра письмова українська, англійська та російська мови;
  • англійська мова - intermediate / upper intermediate;
  • знання інших іноземних мов буде перевагою.

Контактна особа: Сорока Настя, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , тел. 063-488-66-26

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (09.11.2016)

ПАТ «ВіЕс Банк»  запрошує  активних та ініціативних студентів на наступні посади:

Фахівець відділення (м. Львів)

Вимоги:

  • Вища економічна освіта (перевага — банківська освіта)
  • Розуміння банківських операцій
  • Вміння продавати та переконувати
  • Комунікабельність, стресостійкість. відкритість, бажання розвиватись

Обов'язки:

  • Продаж банківських продуктів та послуг;
  • Консультація та обслуговування клієнтів;
  • Операційне супроводження клієнтів;
  • Звітність керівництву.

Інженер відділу адміністрування та обслуговування (Help Desk)*

Вимоги:

  • Вища технічна освіта (економічна кібернетика).
  • Розуміння технологічних процесів
  • Знання банківських операцій
  • Комунікабельність, тактовність, клієнтоорієнтованість

Обов'язки:

  • Cупровід користувачів
  • Реєстрація запитів
  • Обслуговування спеціальних та переказних систем
  • Обслуговування термінальних серверів

*Рівень оплати праці 5 000 – 6 000 грн.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування з першого дня
  • Робота в міжнародній компанії
  • Комфортний офіс
  • Гідний рівень оплати праці

Ви можете надіслати нам своє резюме на e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

В темі листа просимо зазначати назву вакансії.

Адреса:м. Львів, вул. Грабовського, 11, тел. 297-69-91

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (09.11.2016)

Компанія «ЦФР» (ТМ «КредитМаркет»)
Ми пропонуємо цікаву роботу у великій компанії України в сфері кредитування.
Гарантуємо гідні умови праці, стабільну та своєчасну офіційну заробітну плату і можливість професійного росту.
Відділення КРЕДИТМАРКЕТ пропонує вакансію у м. Львові:
• менеджера з кредитування
«КредитМаркет» зростає завдяки зусиллям та досягненням працівників Компанії, заохочуючи і відзначаючи внесок кожного. Робота в «КредитМаркет» надає реальні можливості для розвитку кар'єри, що підтверджено численними історіями успіху, професійного росту співробітників всередині Компанії.
Ми націлені на довгострокове співробітництво і з радістю приймаємо кращих в нашу дружну команду!
Контакти: м Львів вул. В. Великого, тел. 067 407 36 43; 067 465 4155

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (07.11.2016)

ТОВ “Львівгаз збут”  запрошує  на  роботу

Вакансія - фахівець з реалізації

Вимоги:

  • пунктуальність ,
  • відповідальність,
  • наполегливість,
  • своєчасне виконання поставлених задач,
  • стресостійкість,
  • впевнений користувач ПК та оргтехніки

Обов'язки:

  • робота з існуючою клієнтською базою ;
  • укладання та реєстрація договорів  на постачання природного газу з юридичними особами;
  • своєчасне отримання і коригування від юридичних споживачів заявок планових обсягів споживання природного газу;

Умови роботи:

  • робота в дружньому колективі;
  • графік роботи:  пн.- чт. 8.00- 17.15;     пт 8.00- 16.00;      обід 12.00-13.00
  • заробітна плата 2500 грн.
  • квартальна премія;

Контактний тел. 096 283 09 10  Олена

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (28.10.2016)

Відділення  "На Лінкольна" ПАТ «Приватбанк»  пропонує вакансії:

  • спеціаліст з обслуговування клієнтів;
  •  касир (тільки дівчата)

Цільовий дохід спеціаліста  з  обслуговування клієнтів  – 7805 грн, касира – 5425 грн.

Робочий день із 09.00 до 18.00. Повний соціальний пакет.

Контактна особа : Бик Роман Романович, керуючий відділенням "На Лінкольна",

тел.: +380987320990, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Західноукраїнська регіональна дирекція АТ «ОТП Банк» пропонує вакансії:

1. Експерт відділу продажів (м.Львів)

Основні вимоги:

  • Вища фінансово/економічна освіта
  • Досвід роботи у банківській сфері від 6 місяців (готові також розглядати кандидатуру студента)
  • Відмінні комунікаційні здібності, вміння презентації інформації, ретельність, організованість
  • Досвідчений користувач ПК

Основні функції:

Умови:

2. Експерт з обслуговування клієнтів  (м.Львів)

Основні вимоги:

  • повна вища економічна/фінансова освіта;
  • досвід роботи від 1 року
  •  знання нормативної бази НБУ.
  • відповідальність, організованість, комунікабельність

Обов’язки:

  • обслуговування юр. та фіз. осіб
  • операції з платіжними картками
  • робота з нерезидентами
  • операції з грошовими переказами

Умови:

  • робота в стабільній компанії.
  • можливість професійного та кар' єрного росту.
  • соціальний пакет.
  • конкурентні умови праці

3. Касир (м.Львів)

Основні вимоги:

  • повна вища економічна/фінансова освіта;
  • досвід роботи від 1 року
  • знання нормативної бази НБУ.
  • відповідальність, організованість, комунікабельність

Обов'язки:

  • обслуговування юр. та фіз. осіб
  • операції з платіжними картками
  • робота з нерезидентами
  • операції з грошовими переказами
  • операційно-касове обслуговування
  • закриття відкриття операційного дня

Умови:

  • робота в стабільній компанії.
  • можливість професійного та кар'єрного росту.
  • соціальний пакет.
  • конкурентні умови праці.

4. Асистент з залучення клієнтів - Промоутер (розклеювання листівок) м.Львів

Основні вимоги:

освіта та досвід роботи не потрібні

активність, організованість, точність, чесність

Основні функції:

· розповсюдження рекламної продукції: візиток, флаєрів, розклейка оголошень

Умови:

можливість професійного та кар'єрного росту

соціальний пакет

Контактна особа: Шабан Софія Михайлівна - начальник відділу персоналу,

вул. Івана Франка, 20, тел. 0672427716, e:mail: Sofiia.SHABAN@otpbank.com.ua

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (19.10.2016)

Cпеціаліст  з обслуговування клієнтів в м. Львів

ПАТ «Ідея Банк» — банк з іноземними інвестиціями оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Cпеціаліст  з обслуговування клієнтів в м. Львів

Вимоги до кандидатів:

  • вища освіта (економіка, фінанси, банківська справа);
  • досвід роботи в банку не менше 1-го року — бажаний;
  • ПК на рівні досвідченого користувача;
  • навики продаж та ведення переговорів

Особисті якості:

  • пунктуальність, точність, уважність
  • здатність швидко навчатись
  • комунікабельність, вміння спілкуватись з клієнтами та колегами по роботі;
  • орієнтація на постійний розвиток

Обов’язки:

  • оформлення готівкових кредитів, депозитів, поточних та карткових рахунків, як фізичним так і юридичним особам
  • залучення клієнтів — фізичних та юридичних осіб на обслуговування у відділенні

Ми пропонуємо:

  • роботу в стабільному зростаючому європейському банку;
  • цікаві задачі та можливість професійного розвитку;
  • конкурентну заробітну плату.
  • Працевлаштування згідно КЗпП

Зарплата - 4000грн.+бонуси

Контакти:  пошта  –   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   тел. 0503707307 (Андріана)

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (19.10.2016)

Спеціаліст з кредитування

ПАТ «Ідея Банк» — банк з іноземними інвестиціями оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Cпеціаліст з кредитування, м. Новояворівськ

Вимоги докандидатів:

  • вища освіта (економіка, фінанси, банківська справа);
  • ПК на рівні досвідченого користувача;
  • навики продаж та ведення переговорів

Особисті якості:

  • пунктуальність, точність, уважність
  • здатність швидко навчатись
  • комунікабельність, вміння спілкуватись з клієнтами та колегами по роботі;
  • орієнтація на постійний розвиток

Обов’язки:

  • консультація потенційних клієнтів
  • оформлення заявок на готівковий кредит/кредитну карту
  • оформлення заявок на і-банкінг
  • обслуговування діючих клієнтів
  • видача і-кредитів та кросових кредитів
  • ідентифікація клієнта, оформлення кредитних заявок
  • укладання угод та ведення документації.
  • виконання поставленого бізнес-плану

Ми пропонуємо:

  • роботу в стабільному зростаючому європейському банку;
  • цікаві задачі та можливість професійного розвитку;
  • конкурентну заробітну плату (оклад+бонус)

Контакти:  пошта  –   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   тел. 0503707307 (Андріана)

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (13.09.2016)

ПАТ «КРЕДОБАНК» — банк з іноземним капіталом, який входить до складу групи PKO Bank Polski SA — найбільшого польського банку та одного із лідерів Центральної та Східної Європи, оголошує конкурс на наступні посади:

Спеціаліст з фінансового моніторингу головного банку (м. Львів)

Функціональні обов'язки:

  • Аналіз операцій клієнтів для виявлення таких, що підлягають фінансовому моніторингу;
  • Щоденний контроль, виявлення, підготовка до передачі Уповноваженому органу інформації ,що стали обєктом фінансового моніторингу;
  • Проведення заходів щодо вивчення діяльності клієнтів, уточнення інформації щодо їх ідентифікації підтримка і розвиток відносин з клієнтами;
  • Організація та проведення навчань для працівників структурних підрозділів Банку з питань фінансового моніторингу та здійснення перевірок з питань дотримання відділеннями вимог щодо фінансового моніторингу.

Спеціаліст відділу вхідних/вихідних кампаній (м. Львів)

Функціональні обов'язки:

  • Обслуговування звернень клієнтів, які надходять у колл-центр Банку;
  • Інформування клієнтів про актуальні продукти та послуги Банку;
  • Дистанційне обслуговування рахунків клієнтів системи «КредоДайрект»;
  • Обслуговування звернень держателів платіжних карток.

Аналітик з готівкового кредитування (м. Львів)

Функціональні обов'язки:

  • Розгляд та оцінка кредитних проектів по споживчих кредитах, підготовка висновків/проектів рішень;
  • Визначення додаткових умов по проектах, що аналізуються;
  • Перевірка клієнта в базах даних, формування відповідних звітів;
  • Співпраця з відділеннями Банку з метою доопрацювання кредитних проектів, надання інформаційно-консультаційної підтримки.

Спеціаліст з готівкового кредитування ( м. Львів)

Функціональні обов'язки:

  • Продаж кредитних продуктів та супутніх послуг клієнтам;
  • Забезпечувати виконання планів продажів у ввіреному сегменті;
  • Налагоджувати довгострокові та взаємовигідні стосунки із клієнтами;
  • Активізувати роботу по залученню клієнтів та посиленню конкурентоспроможності;
  • Відкривати канали продажу банківських продуктів;
  • Вносити пропозиції щодо стратегії розвитку продаж;
  • Формувати відповідний імідж банку в регіоні місцезнаходження відділення.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Навчання та розвиток у великій міжнародній компанії;
  • Конкурентний рівень заробітної плати та додаткову мотивацію;
  • Соціальний пакет;
  • Чудову робочу атмосферу в динамічній команді професіоналів.

Якщо Вас зацікавила ця вакансія, - надсилайте своє резюме на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Контакти: +38 (067) 28 95 836 Соломія

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (07.09.2016)

АТ «Райффайзен Банк Аваль» шукає молодих фахівців для роботи в банківській системі у м. Львові

Якщо Ви студент економічного вузу і вже зараз бажаєте почати свою кар'єру, запрошуємо Вас проявити себе на посаді Економіст 1-ої категорії або Провідного економіста.

Пропозиція діє від 01.09.2016 до 30.12.2016.

Функціональні обов'язки:

  • робота з документами, комп'ютером.

Кваліфікаційні вимоги:

  • наявність освіти економічного чи фінансового профілю: повної/ незакінченої вищої;
  • можливість працювати неповний робочий день;
  • мотивованість, комунікабельність, відповідальність, привітність;
  • навички командної роботи;
  • стресостійкість, здатність до навчання;
  • володіння комп'ютером на рівні впевненого користувача, швидкий набір текстів.

Додаткова інформація

В свою чергу Банк пропонує:

  • цікаву роботу в дружньому колективі;
  • досвід роботи у великому європейському банку;
  • гарантовану заробітню плату;
  • можливість пройти практику

По всіх питаннях звертайтесь до Котелевич Марії – менеджера з підбору персоналу,                                  тел: +380503859567,  www.aval.ua

 

ПРОПОЗИЦІЯ ОНЛАЙН-РЕСУРСУ (05.09.2016)

Neuvoo.com.ua - це онлайн ресурс для пошуку роботи, який безкоштовно збирає вакансії з сайтів пошуку роботи, рекрутингових агентств і бірж праці. Neuvoo - це не черговий сайт з базою вакансій. На відміну від всіх інших, ми індексуємо і збираємо на одному порталі 100% вакансій країни і надаємо до цієї бази безкоштовний доступ фахівцям, випускникам навчальних закладів та всім, хто шукає роботу.

Сервіс працює в 64 країнах світу. В Україні налічує понад 500 000 вакансій і ця цифра з кожним днем зростає.

Ми збираємо всі пропозиції від роботодавців, які доступні в інтернеті. Тому ми схожі на Google, але для вакансій.

Організації, з яким ми співпрацюємо за кордоном:

• London School of Business and Management

• London Metropolitan University

• Columbia University

• Pennsylvania University

• Cameron University

• Arizona State University

• Northern Michigan University

• Université de Genève

• HEC Lausanne - Alumni

• Universität Bern - Career Services

• Universität Zürich

http://neuvoo.com.ua/ – це посилання на безкоштовний сервіс у допомогу студентам та випускникам у пошуку роботи.

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (01.09.2016)

Касир - оператор банкоматів

Виконує функції оператора банкомату під час фізичного завантаження та розвантаження банкоматів філії готівкою. В програмному комплексі обслуговування банкоматів проводить операції по завантаженню/розвантаженню банкоматів, здійснює моніторинг та підтримку функціонування мережі банкоматів філії. Виконує оформлення первинних документів по інкасації банкоматів та вилученим карткам клієнтів.

Контактна особа: Наталія Пастернак – керівник служби по роботі з персоналом філії АТ "Укрексімбанк" у м. Львові, Україна, 79000, м. Львів, пл. Міцкевича, 4.

Вн. тел.: 42-60, тел. +380 (32) 244-89-98,

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (23.08.2016)

Майбутньому співробітнику

ПРИВАТБАНК

Приєднюйтесь

до нашої команди

Ми шукаємо спеціалістів різного профілю (касири, спеціалісти з обслуговування фізичних осіб, спеціалісти з обслуговування корпоративних клієнтів, клієнт-мененджери) і пропонуємо конкурентоспроможну заробітню плату, привабливий соціальний пакет і кар'єрне зростання

ВИМОГИ: енергійний, цілеспрямований, комунікабельний, бажаючий кар'єрного росту, працьовитий.

ОСВІТА: Вища, або незакінчена вища.

Якщо ти такий (така) чекаю на співбесіду

Володимир +380976115062

 

ПРОПОЗИЦІЯ РОБОТИ (22.08.2016)

Західноукраїнська регіональна дирекція АТ «ОТП Банк» пропонує вакансії:

1. Експерт відділу продажів (м.Львів)

Основні вимоги:

Ø Вища фінансово/економічна освіта

Ø Досвід роботи у банківській сфері від 6 місяців (готові також розглядати кандидатуру студента)

Ø Відмінні комунікаційні здібності, вміння презентації інформації, ретельність, організованість

Ø Досвідчений користувач ПК

Основні функції:

Ø · Залучення нових клієнтів — фізичних осіб

Ø · Консультація потенційних клієнтів

Ø · Продаж банківських продуктів, в тому числі і кредитів

Ø · Збір документів для оформлення продажу продукту

Ø · Звітність керівництву

Умови:

Ø · Робота в стабільній компанії.

Ø · Можливість професійного та кар'єрного росту.

Ø · Соціальний пакет.

Ø · Конкурентні умови праці

2. Hall manager (Міттер гріттер) (м.Львів)

Основні вимоги:

Ø · Вища або середня економічна освіта;

Ø · Досвід роботи в банківській сфері необов`язковий;

Ø · Володіння українською, російською, англійською (бажано) мовами;

Ø · MS Word, Excel.

Ø · Презентабельна зовнішність, комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, вміння працювати в команді, орієнтація на клієнта, порядність, пунктуальність, здатність до навчання

Основні функції:

Ø · управління клієнтськими потоками у відділенні,

Ø · спілкування з клієнтами з метою надання консультацій щодо банківських продуктів

Умови:

Ø · Робота в стабільній компанії.

Ø · Можливість професійного та кар'єрного росту.

Ø · Соціальний пакет.

Ø · Конкурентні умови праці.

3. Експерт відділу корпоративних продажів (м.Львів)

Основні вимоги:

Ø · вища фінансово — економічна освіта;

Ø · досвід роботи від 2-х років у системному банку з корпоративними клієнтами (Бажано);

Ø · знання банківських продуктів корпоративного бізнесу;

Ø · розвинуті навички презентації та продажу банківських продуктів юридичним особам;

Ø · володіння англійською мовою (бажано) ;

Ø · розглядаємо також кандидатури без досвіду роботи;

Ø · відмінні комунікаційні здібності, організованість, високий рівень особистої відповідальності, здатність працювати у команді, ретельність, позитивне мислення

Основні функції:

Ø · пошук та залучення на обслуговування корпоративних клієнтів («середній» та «великий» бізнес);

Ø · продаж банківських продуктів, в тому числі кредитних, консультацій щодо банківських продуктів, потенційним та існуючим корпоративним клієнтам банку;

Ø · збір документів для проведення кредитного аналізу та координація роботи з різними управліннями/відділами банку щодо процесу залучення та обслуговування корпоративних клієнтів;

Ø · контроль за дохідністю клієнта

Умови:

Ø · робота в стабільній компанії.

Ø · можливість професійного та кар'єрного росту.

Ø · соціальний пакет.

Ø · конкурентні умови праці

4. Асистент з залучення клієнтів - Промоутер (розклеювання листівок) м.Львів

Основні вимоги:

Ø · освіта та досвід роботи не потрібні

Ø · активність, організованість, точність, чесність

Основні функції:

Ø · розповсюдження рекламної продукції: візиток, флаєрів, розклейка оголошень

Умови:

Ø · робота в стабільній компанії.

Ø · можливість професійного та кар'єрного росту.

Ø · соціальний пакет.

Ø · конкурентні умови праці

Контактна особа: Шабан Софія Михайлівна - начальник відділу персоналу,  вул. Івана Франка, 20, тел. 0672427716, e:mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. @ Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

 

 

 

 

Увага для випускників та студентства Інституту!!!

Щороку

в Інституті проводиться ярмарок працевлаштування за адресою:

проспект Чорновола, 61 (листопад місяць)

о 15.30 год.

 

 

Ярмарок працевлаштування

У Львівському інституті банківської справи навчається близько 2 тис. студентів, які вже задумуються над майбутнім місцем праці. Ярмарок працевлаштування – реальна можливість для пошуку свого майбутнього, адже саме тут частина наших студентів щороку знаходить свою першу роботу.

Основною метою заходу є створення ідеального середовища для спілкування між амбітними студентами і представниками провідних компаній України.

Учасниками події є компанії-роботодавці, які пропонують студентській молоді отримати інформацію про діяльність, стажування та вільні вакансії!

 

 

 

 

3. Асистент з залучення клієнтів - Промоутер (розклеювання листівок) м.Львів

Основні вимоги:

Ø · освіта та досвід роботи не потрібні

Ø · активність, організованість, точність, чесність

Основні функції:

Ø · розповсюдження рекламної продукції: візиток, флаєрів, розклейка оголошень

Умови:

Ø · робота в стабільній компанії.

Ø · можливість професійного та кар'єрного росту.

Ø · соціальний пакет.

Ø · конкурентні умови праці

Nestlé Business Services Lviv запрошує на практику!
Якщо ти прагнеш пройти навчання в динамічній компанії, яка об’єднує різні культури і сфери
діяльності, серед цікавих людей та висококваліфікованих фахівців і готовий до змін - нам
потрібен саме ти! Кожен учасник матиме можливість отримати постійне місце праці після
успішного закінчення програми практики.
Поквапся, кількість місць обмежена!
Літня практика в NBS Lviv
Запрошуємо: Студенти 3-5 курсів
Тривалість практики: 2-3 місяці
Початок: Червень 2017 року
Напрямки:
Адміністрування даних персоналу
Нарахування заробітної плати
Контактний центр
Моніторинг соціальних мереж
Взаєморозрахунки з клієнтами
Взаєморозрахунки з постачальниками
Бухгалтерські операції
Підтримка постачань
Підтримка інформаційних систем
Вимоги до кандидатів:
Вища освіта (економіка, фінанси, облік і аудит,
міжнародна інформація, прикладна лінгвістика,
комп’ютерна інженерія, міжнародні відносини,
філологія; 3-5 рік навчання);
Знання англійської мови (середній рівень та вище);
Знання інших європейських мов буде перевагою;
Здатність швидко навчатися;
Гнучкість та мобільність.
Ви отримаєте:
Знайомство з діяльністю найбільшої компанії світу з
виробництва продуктів харчування;
Практичні навички роботи в бізнес-середовищі;
Досвід роботи у динамічній команді професіоналів;
Офіційне працевлаштування та оплату праці.
Бажаєш взяти участь у програмі практики в NBS Lviv?
Обери напрямок, в якому бажаєш пройти практику
Надішли резюме на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , у темі листа зазнач:
«Практика – [Напрямок]»
Пройди телефонну співбесіду
Пройди співбесіду з фахівцем відділу HR та керівником відповідного
напрямку
Отримай запрошення на практику
Розпочни свою практику в NBS Lviv
Кінцевий термін подачі заявок - 30 травня 201 7 р.
Маєш запитання? Звертайтеся за телефоном: +38 050 413 96 13


Майбутньому співробітнику

ПРИВАТБАНК

Приєднюйтесь

до нашої команди

Ми шукаємо спеціалістів різного профілю (касири, спеціалісти з обслуговування фізичних осіб, спеціалісти з обслуговування корпоративних клієнтів, клієнт-мененджери) і пропонуємо конкурентоспроможну заробітню плату, привабливий соціальний пакет і карєрне зростання

Ви готові працювати в команді професіоналів?

ВИМОГИ: енергійний, цілеспрямований, комунікабельний, бажаючий карєрного росту, працьовитий.

ОСВІТА: Вища, або незакінчена вища, середня спеціальна.

Зарплата від 4000 до 9000 грн

Якщо ти такий (така) чекаю на співбесіду

Володимир +380677759047

16 грудня 2016 року відбулося відкриття глобального сервісного центру «Veon» у Львові, який виконує функції централізованого офісу з обслуговування операцій з фінансів, закупівель і HR-процесів для країн – України, Вірменії, Грузії, Казахстану, Киргизстану, Таджикистану, Узбекистану і Алжиру.

Зустріч з представником компанії «Veon» відбудеться  24.05.17 (середа)

в 12-00 в ауд. 3-439

Довідка:

Компанія «Veon» – глобальний провайдер телекомунікаційних послуг, що базується у Амстердамі. У 2012 році був шостим за розмірами оператор мобільної мережі у світі (за кількістю клієнтів). 

Опитування

Запитання для абітурієнтів: " Яка з перелічених спеціальностей Вас найбільше цікавить ? "

Фінанси і кредит - 42.6%
Облік і аудит - 23.6%
Економічна кібернетика - 16.7%
Управління персоналом - 17.1%

Календар подій

September 2017
пн. вт. ср. чт. пт. сб. нд.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30